تبیان، دستیار زندگی
این مقام قضائی با بیان اینکه اولیای دم، موضوع قتل را مطرح نکرده اند، گفت: نتیجه نهایی تحقیقات در باره این پرونده اعلام خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوت خریدار شرکت مخابرات

مخابرات

دادستان عمومی و انقلاب تهران جمعه شب اعلام کرد: براساس اظهار نظر رسمی پزشکی قانونی علت فوت مجید سلیمانی پور و همسرش شهین برون، ناشی از نشت گاز بوده است.

عباس جعفری دولت آبادی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه روز پنجشنبه(19 آذر) در منزل مسکونی متوفیان واقع در منطقه ازگل رخ داد که اورژانس پس از وقوع حادثه در محل حاضر شد.

دادستان تهران افزود: پس از معاینه خانم شهین برون که 49 سال داشت مشخص شد که وی فوت کرده و همسرش مجید سلیمانی پور نیز به بیمارستان شهید چمران منتقل شد که وی نیز در بیمارستان درگذشت .

این مقام قضائی تصریح کرد: طبق اظهار نظر پزشکی قانونی، آثار ضرب و جرح در اجساد مشهود نبوده و فوت آنان ناشی از نشت گاز co بوده است.

جعفر دولت آبادی با بیان اینکه اولیای دم، موضوع قتل را مطرح نکرده اند، گفت: نتیجه نهایی تحقیقات در باره این پرونده اعلام خواهد شد

دادستان تهران گفت: محل موتورخانه منزل متوفیان که نشت گاز نیز ناشی از همین محل بوده، طبق دستور بازپرس پرونده پلمپ شده است.

جعفری دولت آبادی در ادامه اظهار داشت: تیم کارشناسی پس از بازدید محل اظهار نظر خواهد کرد.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی در مورد نتایج تحقیقات سم شناسی نیز متعاقبا اظهارنظر خواهد کرد.

این مقام قضائی با بیان اینکه اولیای دم، موضوع قتل را مطرح نکرده اند، گفت: نتیجه نهایی تحقیقات در باره این پرونده اعلام خواهد شد.

مجید سلیمانی پور 51 ساله و مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین بود.

تنظیم:س.آقازاده