تبیان، دستیار زندگی
محمد پولادگر که در طول هشت سال گذشته ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده داشت، در شرایطی صبح امروز و با رای اکثریت مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پولادگر باز هم رئیس تکواندو شد

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو

محمد پولادگر که در طول هشت سال گذشته ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده داشت، در شرایطی صبح امروز و با رای اکثریت مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد که قبل از این استعفایش را تقدیم رئیس سازمان تربیت بدنی کرده بود.

به نقل از مهر، مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو از ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز (شنبه) در محل سالن آمفی تئاتر آکادمی ملی المپیک به ریاست حمید سجادی برگزار شد که تا قبل از رای گیری نهایی پنج نفر از مجموع 7 کاندیدا انصراف دادند.

در رای گیری نهایی که بین جمشید سهرابی و محمد پولادگر برگزار شد، پولادگر از مجموعه 45 رای ، 39 رای را به خود اختصاص داد و به مدت چهار سال دیگر رئیس فدراسیون تکواندو شد. سهرابی 3 رای کسب کرد و 3 رای نیز سفید بود.

 تیم ملی تكواندو

محمد پولادگر چندی پیش استعفایش از ریاست فدراسیون تکواندو را در شرایطی تقدیم علی سعیدلو کرده بود که دوران ریاستش تمام شده بود و با عنوان سرپرست فعالیت می کرد اما این استعفا مورد موافقت قرار نگرفت.

جمشیدسهرابی رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح، سید محمد پولادگر سرپرست ، غلامرضا ابراهیمی دبیر فدراسیون، سید حسین عباسی دبیر سابق فدراسیون، غلامرضا کشتکار رئیس هیئت تکواندو بوشهر، لقمان کشاورز عضو سابق تیم ملی و مسعود لشگری دبیر سابق سازمان لیگ تکواندو نامزدهای تصدی پست ریاست این فدراسیون تکواندو بودند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری