تبیان، دستیار زندگی
فیلم تلویزیونی «پلی‌آف» كه ماجرای یك تیم فوتبال را برای صعود به لیگ برتر به تصویر می‌كشد، روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در حالی طی می‌كند كه مهران غفوریان در نقش یك مربی خارجی ظاهر شده و سیدرضا حسینی نقش مترجم او را بازی می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«پلی‌آف» در فرحزاد به لیگ برتر رسید

پلی آف

خبرگزاری فارس: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «پلی‌آف» به كارگردانی سیامك خواجه‌وند در فرحزاد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، فیلم تلویزیونی «پلی‌آف» كه ماجرای یك تیم فوتبال را برای صعود به لیگ برتر به تصویر می‌كشد، روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در حالی طی می‌كند كه مهران غفوریان در نقش یك مربی خارجی ظاهر شده و سیدرضا حسینی نقش مترجم او را بازی می‌كند.

پلی آف

بر اساس این گزارش، تا پیش از این سیدجواد هاشمی مدیرعامل باشگاه ترجیح داده بود، رضا شفیعی‌جم به عنوان سرمربی تیم ظاهر شود اما به دلیل عدم كفایت، وی دوست قدیمی خود عطا را به عنوان سرمربی خارجی به استخدام باشگاه درآورد.

پلی آف

این روزها فیلمبرداری «پلی‌آف» در باغچه رستوران و كافی‌شاپ آبشار فرحزاد ادامه دارد و مراسم جشن پیروزی تیم در این رستوران با حضور همه بازیگران برگزار می‌شود.

در این فیلم احمد پورمخبر، امید متقی، مهدی امینی‌خواه، یوسف صیادی، مهدی دانایی، فرید ولی‌زاده و شهرام آریا نیز به ایفای نقش می‌پردارند.

پلی آف

«پلی‌آف» محصول شكوفافیلم به تهیه‌كنندگی «كیان بابائیان» است كه در ژانر طنز توسط «سیامك خواجوند» كارگردانی می‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی