تبیان، دستیار زندگی
‌طالقانی: مشكلی با آقا صنعت نداریم صنعتكاران: تفكر من با فدراسیون یكی نبود مربیان تیم ملی: این موضوع را حل كنید محمد علی صنعتكاران رییس سازمان تیم‌های ملی طی نامه‌ای خطاب به جواد رفوگر دبیر فدراسیون كشتی، كناره‌گیری خود را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدعلی صنعتكاران استعفا كرد!

‌طالقانی: مشكلی با آقا صنعت نداریم
صنعتكاران: تفكر من با فدراسیون یكی نبود
مربیان تیم ملی: این موضوع را حل كنید


محمد علی صنعتكاران رییس سازمان تیم‌های ملی طی نامه‌ای خطاب به جواد رفوگر دبیر فدراسیون كشتی، كناره‌گیری خود را از سازمان تیم‌های ملی اعلام كرد.

در پی كناره‌گیری محمد علی صنعتكاران رییس سازمان تیم‌های ملی محمدرضا طالقانی رییس فدراسیون كشتی در مورد صحت و سقم این خبر گفت: خبر استعفای صنعت كاران را از دبیر فدراسیون شنیدم. قضایا از این قرار بود كه چند روز پیش آقا صنعت نامه‌آی خطاب به جواد رفوگر نوشته و در آن عدم همكاری خود را اعلام كرده است.

طالقانی ادامه داد: قضایا از این قرار بود كه صنعت‌كاران به معرفی كادر فنی تیم اعزامی به مسابقات بین‌المللی فرانسه اعتراض كرده‌اند كه در این مورد فدراسیون كشتی تصمیم‌گیری نكرده، از سوی دیگر كادر فنی انتخاب شده مورد تایید فدراسیون است، چرا كه حسن بابك مدیر تیم ملی فرنگی به عنوان مربی رهسپار فرانسه خواهد شد.

طالقانی در ادامه افزود: ما با صنعتكاران مشكلی نداریم و وی همچنان رییس سازمان تیم‌های ملی هستند، اما اگر آقا صنعت مشكلی با فدراسیون دارند، بهتر است كه در فدراسیون مطرح شود.

طالقانی در پایان گفت: تمام برنامه‌های فدراسیون طبق تقویم اجرا خواهد شد و خللی در آن پدید نخواهد آمد.

صنعتكاران نیز طی گفت‌وگویی باایسنا در خصوص دلیل كناره‌گیری خود اظهار كرد: 3 ماه پیش پس از درخواست فدراسیون جهت همكاری برای خدمت به كشتی آستین همت را بالا زدم و دعوت فدراسیون را پذیرفتم اما در طی این مدت به این نتیجه رسیدم كه تفكر من با فدراسیون یكی نیست و بهترین اقدام را در كناره‌گیری دیدم.

صنعتكاران در پایان با اشاره به این كه با كسی اختلافی نداشته، برای فدراسیون كشتی و دست‌اندركاران آن آرزوی موفقیت كرد.

جواد رفوگر هم در خصوص اعلام كناره‌گیری محمد علی صنعت‌كاران از سمت سازمان تیم‌های ملی كشتی گفت: ما این نامه را استعفا تلقی نمی‌كنیم و امیدواریم كه طی یك گفتمان این مساله حل شود.

دبیر فدراسیون كشتی در این رابطه اظهار كرد: پیش از مسابقات كشتی جام باشگاههای آسیا، قول داده بودیم كه تیم‌های قهرمان را با هزینه‌ی خودشان به یك تورنمنت برون مرزی اعزام كنیم و پس از قهرمانی تیم دانشگاه آزاد كردستان، تصمیم بر این گرفته شد تا این تیم با همان كادر به فرانسه اعزام شود.

وی افزود: حسن بابك نیز در آن زمان سرمربی تیم بود كه آقای صنعت‌كاران به تركیب تیم اعزامی اعتراض داشت و سپس طی نامه‌ای موضوع كناره‌گیری را اعلام كرد كه البته ما این نوشته را استعفا نمی‌دانیم و امیدواریم تا با حضور طالقانی طی نشستی این مشكل را برطرف كنیم.

دبیر فدراسیون كشتی در پایان خاطر نشان كرد: رییس فدراسیون نیز از این تصمیم متعجب شده است و امیدوار هستیم این قضیه حل شود.

به دنبال اعلام كناره‌گیری محمد علی صنعتكاران از سازمان تیم‌های ملی كشتی، مربیان تیم ملی خواستار حل این موضوع شدند.

محسن كاوه در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: در هر خانواده مشكلات و اختلاف نظر بوجود می‌آید كه طبیعی است و مطمئن باشید كه این موضوع حل می‌شود و صنعت‌كاران از سمت خود كناره‌گیری نمی‌كند.

همچنین عسگری محمدیان در این خصوص به ایسنا گفت: صنعت‌كاران برای ورزش كشور به ویژه كشتی یك فرد بسیار مثبت است كه نبود وی خلاء زیادی ایجاد خواهد كرد. البته از موضوع كناره‌گیری وی هیچ اطلاعی ندارم و امیدوارم اگر این موضوع اتفاق افتاده، هر چه سریع‌تر برطرف شود و به فعالیت خود ادامه دهد.

غلامرضا محمدی مربی تیم ملی كشتی آزاد نیز كناره‌گیری صنعتكاران از سمت ریاست سازمان تیمهای ملی كشتی را سوء تفاهم جزئی دانست و گفت: وجود صنعتكاران به عنوان یك بزرگتر برای كشتی نعمت است و با نبود وی به كشتی لطمه خواهد خورد و دوباره حاشیه‌ها اطراف كشتی قوت خواهند گرفت.

وی افزود: پیش از هرگونه عكس‌العملی باید دید خواسته‌ی صنعتكاران چیست و به چه دلیلی در چنین برهه‌ای اقدام به كناره‌گیری كرده است. البته وی فرد ‌منطقی است و یقین دارم مسائلی بوجود آمده كه از ادامه‌ی كار خسته شده است.

محمدی در پایان تصریح كرد: امیدوارم اگر سوءتفاهمی هم بوجود آمده باشد بزودی حل شود تا كشتی در حاشیه نیافتد.