تبیان، دستیار زندگی
دومین جشنواره کودک الکترونیکی در حال برگزار است دومین کنفرانس و جشنواره کودک الکترونیکی با هدف توسعه و بهینه‌سازی فناوری اطلاعات در دنیای کودکان و شعار «کودک الکترونیکی؛ اصلاح الگوی آموزش و پرورش» با موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از 17 تا 20 آذرماه .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین جشنواره کودک الکترونیکی در حال برگزاری است

لوح تقدیر

دومین کنفرانس و جشنواره کودک الکترونیکی با هدف توسعه و بهینه‌سازی فناوری اطلاعات در دنیای کودکان و شعار «کودک الکترونیکی؛ اصلاح الگوی آموزش و پرورش» با موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از 17 تا 20 آذرماه 88 در سالن حجاب واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این کنفرانس محتواسازی الکترونیکی برای کودکان، آشنایی آنها با شیوه‌های نوین فناوری اطلاعات، تأثیر بازی‌های رایانه بر این قشر، ایجاد انگیزه برای فراگیری فناوری اطلاعات، بهینه‌سازی استفاده از کامپیوتر در زندگی کودکان و ... عنوان شده است.

موضوعات و محورهای مقالات عبارتند از: کودک الکترونیکی؛ سلامت خانواده و جامعه، کودک الکترونیکی؛ توسعه فرهنگ ملی و مذهبی،  تحول الکترونیکی در سازمان‌های آموزش و پرورش،  بازی رایانه‌ای؛ بستر آموزش الکترونیکی کودکان، توسعه فرهنگی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای، مدارس و مهدهای کودک هوشمند ونرم‌افزارهای مدرسه هوشمند که به ۶ اثر برتر برای اولین بار در کشور تندیس «پر بلورین» اهدا شود.

به همین منظور از علاقمندان دعوت به عمل آید تا با حضور در دومین جشنواره کودک الکترونیک از غرفه تبیان بازدید به عمل آورند.

تنظیم: هومن بهلولی