تبیان، دستیار زندگی
ورزش کشورمان به خصوص فوتبال این روزها حال و روز خوشی ندارد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی در روزهای قدیم(کلیپ)

صحنه شادی گل مهدوی کیا به آمریکا

ورزش کشورمان به خصوص فوتبال این روز ها حال و روز خوشی ندارد و بیشتر کارشناسان به موفقیت این تیم در رقابت های مختلف بین المللی امید چندانی ندارند و اعتقاد دارند فوتبال کشورمان از آن روزهای اوج فاصله گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در ادامه ارسال مطالب کاربران برای بخش ورزشی آقای مجید محمدی کلیپی زیبا را از گلهای تیم ملی در سالیان گذشته را برایمان ارسال کرده است که دیدن آن را بارها و بارها به شما عزیزان توصیه می کنیم.

به دلیل ارسال شدن موزیک های بسیار دوستان به روی سایت تصمیم گرفتیم تا فیلمی که این کاربر برایمان ارسال کرده است را به روی سایت قرار دهیم.

نشانی اینترنتی بخش ورزشی تبیان

همچنین از تمامی دوستانی که در این مدت به بخش خودشان لطف کردند و موزیک های بسیار زیبایی را برایمان ارسال کرده اند تشکر می کنیم و آنها را به تلاش بیشتر دعوت می کنیم.

گفتنی است برای دومین بار 5 امتیاز دیگر به آقای مجید محمدی اهدا می کنیم تا رقابت برای ارسال مطالب بیشتر از گذشته باشد.

خبر خوب دیگری که برای کاربران بخش ورزشی تبیان در نظر داریم این است که در تلاش هستیم تا مسابقات پیش بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان را برای علاقه مندان راه اندازی کنیم تا رقابت در میان کاربران ورزشی شدت بیشتری به خود بگیرد.

در پایان دوستانی که علاقمند هستند تا موزیک های ورزشی ، تصاویر اختصاصی ورزشی ، کاریکاتور ها و کلیپ های ورزشی خود را در اختیار بخش ورزشی قرار دهند به نشانی اینترنتی که آن را در بالا ملاحظه می کنید ارسال نمایید.

برای دانلود و دریافت کلیپ گلهای دیدنی تیم ملی اینجا را کلیپ کنید.

تبیان- رضا سیگاری