تبیان، دستیار زندگی
مسئول مؤسسه اینترنتی تبیان ساری صبح روز چهارشنبه 18 آذر ماه 88 در گفتگویی اظهار داشت: به دلیل استقبال گسترده کاربران تبیان و با هدف خدمت رسانی بیشتر به همشهریان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسؤل مؤسسه ایترنتی تبیان ساری خبر داد:

استیشن های مرکز خدمات اینترنتی تبیان ساری افزایش یافت

رک

مسئول مؤسسه اینترنتی تبیان ساری صبح روز چهارشنبه 18 آذر ماه 88 در گفتگویی اظهار داشت: به دلیل استقبال گسترده کاربران تبیان و با هدف خدمت رسانی بیشتر به همشهریان ساروی، تعداد 4 استیشن به مرکز خدمات اینترنتی تبیان ساری اضافه شد.

ابوالفضل عابدین پور درسخنانی به اهمیت توجه به مرکز اینترنتی تبیان اشاره کرد و افزود : امروز عصر ارتباطات و فن آوری است و غفلت از این موضوع یعنی عقب ماندن از زمانی است که به سرعت درگذر است.

وی در ادامه گفت: مرکز خدمات اینترنتی تبیان در بین مراکز خدمات اینترنتی از مقبولیت بیشتری برخوردار است و در این مرکز روزانه بطور متوسط 100 نفر مراجعه می کنند که این رجوع افراد به مرکز فرصت بسیار خوبی برای معرفی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی می باشد و مسؤلین این مرکز با توجه به استقبال بی نظیر کاربران ناچار به گسترش فضای مرکز خدمات اینترنت شده و با مساعدت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تعداد 4 استیشن به 12استیشن قبلی اضافه شد که در مجموع 16 استیشن جهت سرویس دهی کاربران تدارک دیده شد.

گفتنی است: با توجه به اینکه ثبت نام کنکور سال 89 توسط سایتها در سراسر کشور آغاز گشته ، پیش بینی می شود روزانه بیش از 300 نفر از این مرکز استفاده نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی