تبیان، دستیار زندگی
امیررضا واعظی آشتیانی از قائم مقامی سازمان تربیت بدنی استعفا كرد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کناره گیری آشتیانی از سازمان

امیررضا واعظی آشتیانی

مدیرعامل باشگاه استقلال که با حضور علی سعیدلو به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی نیز منصوب شد، به دنبال اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در ورزش و استقلال افتاد، استعفایش را تقدیم رئیس سازمان تربیت بدنی کرده است.

به نقل از مهر، امیررضا واعظی آشتیانی که عصر سه شنبه در جمع بازیکنان استقلال رسما اعلام کرده بود" بزودی خبر مهمی را خواهید شنید و از این پس بیشتر در کنار شما خواهم بود " استعفایش از قائم مقامی سازمان تربیت بدنی را به رئیس این سازمان ارائه کرده است اما هنوز علی سعیدلو در مورد این استعفا اعلام نظر نکرده است.

گفته می شود برخی مخالفت هایی که با نظرات آشتیانی در تغییرات ورزش از جمله برکناری علی انصاری از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری از سوی مسئولان سازمان تربیت بدنی صورت گرفته است، از جمله دلایل استعفای آشتیانی از قائم مقامی سازمان تربیت بدنی است.

سعیدلو در کنار آشتیانی

طی روزهای گذشته تغییراتی در راس برخی  فدراسیون های ورزشی صورت گرفته است که درآخرین تغییر روز سه شنبه علی انصاری در حالی از سمت خود برکنار شد که تنها چهارماه از انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گذشته بود. آشتیانی از جمله حامیان انصاری در فدراسیون دوچرخه سواری بود که به عنوان جانشین وی فعالیت می کرد.

آشتیانی همچنین حضور تمام وقت در استقلال را یكی دیگر از دلایل اصلی استعفای خود بیان كرده است. گویا نتایج ضعیف استقلال در یك ماه غیبت آشتیانی و نگرانی او از ادامه این روند یكی از دلایل این استعفا بوده است.

تغییرات در فدراسیون‌ها كه به صورت جمعی اتفاق افتاده مورد انتقاد بسیاری از كارشناسان و اساتید دانشگاه بوده است.

واعظی آشتیانی استعفای خود را به سعیدلو ارائه كرده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری