تبیان، دستیار زندگی
مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود . / نشست های تخصصی نقد رمان مدرن برگزار می شود ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر:مسابقه کتابخوانی/نشست های تخصصی

خبر:مسابقه کتابخوانی/نشست های تخصصی

مسابقه كتابخوانی با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: حوزه هنری مركز ری به منظور ترویج فرهنگ كتابخوانی و آشنا كردن نوجوانان با خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس، مسابقه كتابخوانی برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، «اینك شوكران3» از سری آثار منتشره درباره شهدای شیمیایی است كه به بیان "خاطرات شهید ایوب بلندی به روایت همسر شهید " می‌پردازد.

این كتاب به قلم زینب عزیز محمدی و از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است و علاقه‌مندان به شركت در مسابقه كتابخوانی حوزه هنری مركز ری می‌توانند برای تهیه این كتاب با تخفیف ویژه به روابط عمومی این مركز مراجعه كنند.

"اینك شوكران 3 " در سال 87 و در شمارگان 3300 نسخه منتشر شده و خاطرت ایوب بلندی از رزمندگان غیور و شجاع دفاع مقدس به روایت همسر وی "شهلا غیاثوند " است.

ایوب بلندی در روز چهارم مهر ماه سال 1380 بر اثر جراحات شیمیایی به شهادت رسید و آسمانی شد.

اختتامیه مسابقه كتابخوانی، با حضور همسر شهید و با اهدای جوایز نفیس در حوزه هنری مركز ری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شركت در این مسابقه می‌توانند برای تهیه كتاب و كسب اطلاعات بیشتر به حوزه هنری مركز ری به نشانی شهر ری، چهار راه چشمه علی، كوچه شهید سهیلی، پلاك 21 مراجعه كنند یا با شماره های 2-33749991 تماس بگیرند.

نشست‌های تخصصی نقد رمان مدرن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: علاقه مندان به اصول نقد رمان مدرن می‌توانند در سلسله نشست‌های تخصصی نقد كه در حوزه هنری استان تهران و با حضور حسین پاینده برگزار می‌شود، ثبت نام كنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئول آموزش حوزه هنری استان تهران با اعلام این خبر گفت: نقد رمان مدرن2، در ادامه مباحث بررسی عناصر داستانی است كه با حضور پاینده و از روز پنج‌شنبه(سوم دی‌ماه) برگزار می‌شود.

افشین ناظری افزود: این كارگاه در ده جلسه و با هدف آشنایی با ویژگی‌های رمان مدرن و روش شناسی تحلیل این ژانر است.

علاقه‌مندان به شركت در این كارگاه‌ها تا سی آذرماه فرصت ثبت نام دارند.

حوزه هنری استان تهران در میدان آرژانتین،‌ خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم،‌ پلاك3 واقع است.

خبرگزاری فارس

تنظیم : بخش ادبیات تبیان