تبیان، دستیار زندگی
(15فروردین) بایرن مونیخ مهاجمان اصلی خود را برابر چلسی از دست داد شانس هاشمیان و گره‌رو برای بازی در لندن پس از مصدومیت روی ماكای نگرانی‌های فلیكس ماگات، سرمربی بایرن مونیخ برای دیدار رفت مرحله‌ی یك پایانی لیگ قهرمانان اروپا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از فوتبال اروپا(15فروردین)

بایرن مونیخ مهاجمان اصلی خود را برابر چلسی از دست داد

شانس هاشمیان و گره‌رو برای بازی در لندن

پس از مصدومیت روی ماكای نگرانی‌های فلیكس ماگات، سرمربی بایرن مونیخ برای دیدار رفت مرحله‌ی یك پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی بیشتر شد.

ماكای هم مانند كلودیو پیزارو در دیدار شنبه برابر ولفسبورگ مصدوم شد.

پیزارو دست كم ده تا دوازده روز دور از میدان خواهد بود. مدت مصدومیت ماكای هنوز روشن نیست.

ماگات باید هر چه زودتر بازیكنان خط حمله‌ی خود را برای نبرد لندن انتخاب كند. سرمربی بایرن در این باره گفت:« امیدوارم برای دیدار چهارشنبه آماده شویم. از دست دادن بازیكنان اصلی خط حمله مشكل بزرگی است. باید جای خالی آنها هر چه زودتر پر شود.»

پیش بینی می‌شود پائولو گره‌رو جانشین پیزارو شود. شانس وحید هاشمیان هم برای رویارویی با چلسی زیاد است.

نتایج لیگ اسپانیا (هفته30)

هفته‌ی سی‌ام رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های اسپانیا با پیروزی رئال مادرید و تساوی بارسلونا پایان یافت.

در مسابقات این هفته لالیگا بارسلونای صدرنشین با گل دقیقه‌ی نود ون برونكهورست از شكست خانگی برابر بتیس نجات پیدا كرد. بتیس كه در نیمه‌ی نخست 10 نفره شده بود روی ضد حملات سه بر یك از بارسلونا پیش افتاد اما دو گل اتوئو از روی نقطه‌ی پنالتی و ون برونكهورست در هفت دقیقه‌ی پایانی، نتیجه را 3 بر 3 كرد. گل اول بارسلونا نیز توسط اتوئو از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسیده بود.

اما رئال مادرید بر خلاف صدرنشین لالیگا، به پیروزی 2 بر یك خارج از خانه برابر آلباسته دست یافت.

هلگرا و مایكل اوون گلزنان رئال در این دیدار بودند تا اختلاف تیمشان با صدر جدول را به 9 امتیاز برسانند.

نتایج لیگ آلمان(هفته27)

هفته‌ی بیست و هفتم بوندس‌لیگا با پیروزی مدعیان پایان یافت.

در دو دیدار پایانی بوندس‌لیگا دورتموند با گل‌های اورتون و اسمولارك هرتابرلین را شكست داد و مونشن گلادباخ به تساوی 2 بر 2 برابر بوخوم دست یافت. اما در سایر دیدارهای این هفته بایرن مونیخ و شالكه، تیم‌های صدر جدول بوندس‌لیگا، با پیروزی‌های پر گل فاصله‌ی خود را با سایر تیم‌ها بیشتر كردند.

كایزرسلاترن و هامبورگ نیز كه از بازیكنان ایرانی خود در نیمه دوم استفاده نكردند، نتوانستند برابر حریفان خود پیروز شوند. كایزرسلاترن در زمین خود با دو گل مغلوب هانوفر شد و هامبورگ به تساوی یك بر یك برابر فرایبورگ دست یافت.