تبیان، دستیار زندگی
غاز کرد رقابت‌ تنگاتنگ‌ براى‌ جذب‌ ستاره‌ محبوب‌ فوتبال‌ ایران جدایى‌ خداداد عزیزى‌ از تیم‌ پاس، هفته‌ها قبل‌ از اتمام‌ لیگ‌ برتر و پیش‌ از شروع‌ فصل‌ نقل‌ و انتقالات‌ به‌ نوعى‌ رقابت‌ تیمها را براى‌ جذب‌ ستاره‌ محبوب‌ فوتبا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد فصل‌ نقل‌ و انتقالات‌ را آغاز کرد

رقابت‌ تنگاتنگ‌ براى‌ جذب‌ ستاره‌ محبوب‌ فوتبال‌ ایران

جدایى‌ خداداد عزیزى‌ از تیم‌ پاس، هفته‌ها قبل‌ از اتمام‌ لیگ‌ برتر و پیش‌ از شروع‌ فصل‌ نقل‌ و انتقالات‌ به‌ نوعى‌ رقابت‌ تیمها را براى‌ جذب‌ ستاره‌ محبوب‌ فوتبال‌ ایران‌ آغاز کرد و بسیارى‌ از باشگاهها درصددند قبل‌ از شروع‌ فصل‌ نقل‌ و انتقالات‌ و آغاز هیاهوهاى‌ همیشگى‌ سریع‌ با خداداد قرارداد ببندند و حتى‌ باخبر شدیم‌ على‌ پروین‌ به‌ مسئولان‌ پرسپولیس‌ تأکید کرده‌ عزیزى‌ را جذب‌ کنند.

امیر قلعه نوعی هم به دنبال جذب خداداد است و حتی در مجلس عزاداری شب اربعین در منزلش که مدیرعامل و معاونین استقلال حضور داشتند ، این مسئله را با سردار آجرلو در میان گذاشتند .

در روزهایى‌ که‌ خداداد بدون‌ دغدغه‌ در زادگاهش‌ مشهد مشغول‌ استراحت‌ است. چند تیم‌ مدعى‌ دسته‌ اولى‌ که‌ براى‌ صعود به‌ لیگ‌ برتر تلاش‌ مى‌کنند حاضرند با پذیرفتن‌ تمام‌ شرایط‌ خداداد او را جذب‌ کنند تا تیمشان‌ در 3-4 بازى‌ باقیمانده‌ با یک‌ شوک‌ فنى‌ و روحى‌ - روانى‌ بزرگ‌ بازیها را به‌ اتمام‌ رسانده‌ و به‌ لیگ‌ برتر صعود کنند اما خداداد همه‌ پیشنهادات‌ را موکول‌ به‌ چهارشنبه‌ و زمان‌ بازگشتش‌ به‌ تهران‌ کرده‌ است. شاید خداداد به‌ خاطر موقعیتش‌ در تیم‌ملى‌ براى‌ 4-5 بازى‌ یک‌ تیم‌ دسته‌ اولى‌ را همراهى‌ کند.