تبیان، دستیار زندگی
از عید قربان تا عید غدیر خم اعضای خانواده بزرگ تبیان به بهانه مسابقه ویژه تبیان گرد هم آمدند و این بار در مسابقه ای شرکت کردند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برترین های سوال ویژه تبیان

"درود خداوند بر امیرالمومنین علی؛ قلعه استوار ولایت"

برترین ها

سلام بر همراهان همیشگی تبیان

از عید قربان تا عید غدیر خم اعضای خانواده بزرگ تبیان به بهانه مسابقه ویژه  تبیان گرد هم آمدند و این بار در مسابقه ای شرکت کردند که نحوه اجرای آن با مسابقات جاری تبیان متفاوت بود .

پس از نمایش اولین اطلاعیه این مسابقه با نام "سورپریز تبیان" بسیاری از کاربران با نوشتن نظرات مختلف برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند و تبیان با پاسخگویی به نظرات کاربران در صدد رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات آنان برآمد .

سرانجام  سوال ویژه تبیان راس ساعت 11 روز شنبه 14 آذرماه در سایت قرار گرفت. جدول کلمات متقاطع و استخراج رمز جدول که با حدیث مشهور "ولایة علی بن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی " مربوط بود.

و سـرانجام سـوال ویژه تبیان راس سـاعت 11 روز شنبه 14 آذرماه در ســایت قرار گرفت. جدول کلمات متقاطع و استخراج رمز جدول که با حدیث مشـهور "ولایة علی بن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی" مربوط بود.

بسیاری از کاربران تبیان با سعی و تلاش فراوان جدول مسابقه را حل کردند و به مرحله دوم یعنی استخراج رمز رسیدند. در این مرحله با توجه به اینکه کاربران با درج نظر درخواست راهنمایی داشتند؛ تبیان در چند مرحله راهنمایی های مختلفی را به کاربران ارائه داد تا رمز جدول به دست آید و سرانجام سرکار خانم طیبه رضایی برزانی از اصفهان پس از یک روز و اندی تلاش پاسخ درست مسابقه را ارسال نمودند.

در نهایت سرکار خانم طیبه رضــایی برزانی از اصفهان پس از یک روز و اندی تلاش پاسخ درست مسابقه را ارسال نمودند.

بودند کاربرانی که قبل از ایشان جملات زیبایی را ساخته بودند و این جملات با اندک تفاوتی در حروف و نحوه چینش کلمات با عبارت مورد نظر تبیان متفاوت بود و از این رو پاسخ خانم طیبه رضایی برزانی که دقیقا همان جمله مورد نظر تبیان بود به عنوان اولین پاسخ صحیح قبول گردید و بقیه جملات به عنوان پاسخهای صحیح و نفرات بعدی برگزیده شدند.

برترین ها

ضمن عرض تبریک به این عزیزان اسامی برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

نفر اول برنده دو عدد سکه تمام بهار آزادی: سرکار خانم طیبه رضایی برزانی

اسامی پنج نفر بعدی که برنده بن خرید تبیان به مبلغ 200000 ریال شده اند عبارتنداز:

هماسادات سیدانی، زینب توكلیان، فاطمه امام جمعه، حمیدرضا علیرضایی، حبیب امامی العریضی

اسامی هشت نفر بعدی که برنده بسته فرهنگی تبیان شده اند عبارتند از:

پروین دخت گل آرا، مجید قائدامینی، مرجان بهروزپور، مهناز جهانگیری، قاسم عزیزخانی، طاهره رضائی، جلیل پیری، مرضیه رضایی

ضمن عرض تبریک مجدد از این عزیزان دعوت می کنیم تا با تماس با شماره 81200000 بخش مسابقات و جوایز برای دریافت جوایز خود اقدام نمایند.

در اطلاعیه بعدی در خصوص  مسابقات تبیان و نظرات شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. 


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان