تبیان، دستیار زندگی
بازیکنی که یکی از گزینه های اصلی محرومیت توسط منشور اخلاقی محسوب می شد اما با توجه به نفوذ مدیرعامل تیم سابق خود از این محرومیت رهایی یافت ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصرف شیشه توسط بازیکن مشهور

شیشه

بازیكنى كه یكى از گزینه هاى اصلى محرومیت توسط منشور اخلاقى محسوب مى شد اما با توجه به نفوذ مدیرعامل تیم سابق خود از این محرومیت رهایى یافت هم اكنون به علت مصرف شیشه پیش از آخرین حضورش در میدان از سوى باشگاه فعلى خود محروم شده است.

این ادعایى است كه سایت تابناك مطرح كرده و با توجه به آدرسهایى كه داده حدس زدن نام این بازیكن چندان دشوار به نظر

نمى رسد.

بنابر گزارش تابناك این بازیكن كه هم اكنون عضو یكى از تیم هاى پرطرفدار است در حالى به بهانه برخورد زننده در میدان از

سوى باشگاهش محروم شده است كه منابع موثق اعمال این محرومیت را به دلیل مصرف موادمخدر صنعتى توسط او پیش از آخرین حضورش در میدان مى دانند.

دود سیگار

سایت مزبور ادامه داده است: این روزها در حالى كه مو ج خبرنگاران منتسب به جریان سكولار داعیه دار حمایت از برخى چهره هاى فاسد شده و در جهت حذف منشور اخلاقى تلاش مى كنند ، واقعیت هاى فوتبال نشان مى دهد لزوم حفظ منشور اخلاقى با كمى اصلاحات غیرقابل انكار است. در همین حال یكى از بازیكنان مشهور كه در فوتبال به رفتارهاى غیراخلاقى شهره است اخیراً به دلیل رفتارهاى زشتش در زمین با محرومیت از سوى باشگاهش مواجه شد كه این موضوع با توجه به عرف شدن رفتارهاى زشت عجیب به نظر نمى رسد اما در نهایت مشخص شد موضوع دیگرى پشت پرده این محرومیت و عدم اعتراض بازیكن خاطى به این محرومیت بوده است.

گویا این بازیكن پیش از آخرین بازى خود در فصل جارى ماده مخدر صنعتى شیشه مصرف كرده بود و رفتارهاى غیرطبیعى

او در میدان نیز بى ارتباط باا ین موضوع نبوده و در مقابل، مسئولان باشگاه پرطرفدار مذكور براى كاهش فشار احتمالى براى اخراج كلى این بازیكن، او را با محرومیت مقطعى مواجه ساختند.

تابناك اشاره كرده كه این بازیكن در گذشته رفتارهایى علیه امنیت عمومى نیز انجام داده بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری