تبیان، دستیار زندگی
اكران فیلم‌های نوروزی 84 با نمایش «گل یخ» به كارگردانی كیومرث پوراحمد در 19 اسفندماه آغاز شد که این فیلم تا پنج‌شنبه 10 فروردین ماه روزانه با فروش تقریبی یك میلیون و 750 هزار تومان تقریباً 41 میلیون تومان فروخته است. به گز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«شاخه‌گلی برای عروس» پرفروشترین فیلم ابتدای سال 84


اكران فیلم‌های نوروزی 84 با نمایش «گل یخ» به كارگردانی كیومرث پوراحمد در 19 اسفندماه آغاز شد که این فیلم تا پنج‌شنبه 10 فروردین ماه روزانه با فروش تقریبی یك میلیون و 750 هزار تومان تقریباً 41 میلیون تومان فروخته است.

به گزارش خبرنگار هنری ایسنا بر اساس آمار فروش از سوی انجمن سینماداران، «شاخه گلی برای عروس» یك هفته بعد از «گل یخ» در سینماها اكران شد و در 16 روز نمایش با فروشی روزانه حدود دو میلیون و 500 هزار تومان عنوان پرفروشترین فیلم نوروزی را دارد و حدوداً 42 میلیون و 500 هزار تومان فروخته است. در این فیلم شاد و مفرح به كارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، جواد رضویان و مجید صالحی به ایفا نقش پرداختند.

«مجردها» به كارگردانی اصغر هاشمی و با مضمونی طنز كه در آن محمدرضا فروتن، مجید صالحی، مریلا زارعی و آتیلا پسیانی حضور دارند و 23 اسفند ماه درسینماها به نمایش درآمد بعد از 19 روز نمایش با فروش روزانه یك میلیون و 750 هزار تومان، تقریباً 20 میلیون و 500 هزار تومان فروخته است.

«ازداوج صورتی» به كارگردانی منوچهر مصیری كه در آن بهرام رادان، فاطمه گودرزی و خسرو شكیبایی به ایفای نقش می‌پردازند بعد از 16 روز نمایش، تا تاریخ 10 فروردین ماه روزانه حدود یك میلیون تومان فروش داشته است.

در حالیکه تاکنون آمار دقیقی از فروش تمامی فیلم های نوروزی از سوی نهادهای مربوطه ارائه نشده اما اهالی سینما امید دارند از این پس نیز اکران سینماها و با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی نه تنها دچار افت نشده که با اضافه شدن فیلمهایی در گونه های دیگر ،نوید اکران هرچه بهتر و مطلوبی را در سال 84 برای سینمای ایران ایجاد نماید.