تبیان، دستیار زندگی
نایب‌رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در شهریور ماه سال 1389 خبر داد. پیش از این، موسسات مشاركت‌كننده در نمایشگاه چاپ، بارها درخواست كرده بودند به دلیل شرایط جوی و مشكلات مربوط به فصل زمستان، زما
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفدهمين نمايشگاه چاپ تهران به شهريور ماه منتقل مي شود
تینای تهرانی

نايب‌رييس اتحاديه چاپخانه‌داران تهران از برپايي هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران در شهريور ماه سال 1389 خبر داد. پيش از اين، موسسات مشاركت‌كننده در نمايشگاه چاپ، بارها درخواست كرده بودند به دليل شرايط جوي و مشكلات مربوط به فصل زمستان، زمان اين نمايشگاه از بهمن‌ماه به فصل‌هاي گرم سال تغيير كند.

مصطفي تيناي تهراني با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، افزود: با توجه به نارضايتي برخي از چاپخانه‌داران و شركت‌كنندگان در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي از برودت هوا و مشكلات نيمه دوم سال، زمان برگزاري نمايشگاه در سال آينده تغيير خواهد كرد.

وي ادامه داد: هرچند در سال‌هاي گذشته سعي شد امكانات گرمايشي نمايشگاه بهبود يابد؛ اما به دليل مشكلات ساختاري  سالن‌هاي نمايشگاه بين‌المللي تهران، اين امر امكان‌پذير نشد.

تهراني با اشاره به رايزني‌هاي مختلف درباره تغيير زمان برگزاري نمايشگاه از سال‌هاي گذشته، گفت: با وجود اين‌كه تاكنون بحث‌هاي مختلفي درباره تغيير زمان برگزاري نمايشگاه شده بود، اما در تلاشيم بر خلاف ديگر برنامه‌ها، نمايشگاه سال آينده در زمان مناسب‌تري نسبت به امسال برگزار شود.

وي تصريح كرد:‌ اميدواريم با اين اقدام، رضايت خاطر شركت‌كنندگان نمايشگاه و نيز بازديدكنندگان را در محيط مناسب‌تري فراهم كنيم.

شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران يكم تا چهارم بهمن ماه امسال در محل دايمي نمايشگاه‌هاي تهران برگزار خواهد شد.