تبیان، دستیار زندگی
سیاوش اكبرپور، رضا عنایتی و حسین كاظمی به دلیل خروج غیر موجه از اردوی استقلال در اصفهان از حضور در تمرینات استقلال منع شده‌اند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراج 3 بازیکن استقلال

عکس یادگاری قلعه نویی با شاگردان سابقش

سیاوش اكبرپور، رضا عنایتی و حسین كاظمی به دلیل خروج غیر موجه از اردوی استقلال در اصفهان از حضور در تمرینات استقلال منع شده‌اند.

یكشنبه و پس از شكست استقلال برابر سپاهان به دنبال تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال اكبرپور، عنایتی و كاظمی از حضور در تمرینات استقلال محروم شدند.

با این حال در این خبر، دلایل محرومیت سه بازیكن اعلام نشده بود اما دیروز یك منبع آگاه در باشگاه استقلال دلیل محرومیت این سه بازیكن را نافرمانی آنها از دستور سرمربی استقلال اعلام كرد.

این فرد مطلع گفت: پس از بازی با سپاهان ساعت 22 زمان بازگشت تیم به تهران بود. مرفاوی از بازیكنان خواست كه اردوی تیم را تا زمان حضور در فرودگاه ترك نكنند اما اكبرپور، عنایتی و كاظمی با نافرمانی از دستور سرمربی تیم، اردو را ترك كردند.

گفته می‌شود این سه بازیكن پس از ترك اردو به منزل سید مهدی رحمتی در اصفهان رفته‌اند و پیش از پرواز استقلال وارد هتل شده‌اند.

اکبرپور ، عنایتی و کاظمی در کنار یکدیگر

پس از بازگشت تیم و زمانی كه مدیریت باشگاه در جریان موضوع قرار گرفت، این سه بازیكن از حضور در تمرینات تیم محروم شدند.

بر اساس دستور واعظی آشتیانی این موضوع به كمیته انضباطی باشگاه فرستاده شد تا در رابطه با این سه بازیكن تصمیم‌گیری شود.

نكته جالب درباره محرومیت این 3 بازیكن به محرومیت حسین كاظمی به دلیل 3 اخطاره بودن در بازی آینده مربوط می‌شود! كاظمی با كارت زردی كه مقابل سپاهان گرفت از بازی مقابل مقاومت محروم شده است.

البته به نظر می رسد سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی دیگر شانسی برای حضور در استقلال لیگ نهم نداشته باشند اما حسین کاظمی با محرومیت 2 جلسه ای روبرو خواهد شد و پس از آن می تواند آبی پوشان را در ادامه رقابت ها همراهی کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری