تبیان، دستیار زندگی
دونده کشورمان بعد از حضور ناموفق در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا در گوانگژو گفت: دیگر در دوی 3 هزار متر بامانع نمی دوم .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به رکوردشکنی هایم ادامه می دهم

لیلا ابراهیمی

دونده کشورمان بعد از حضور ناموفق در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا در گوانگژو گفت: دیگر در دوی 3 هزار متر بامانع نمی دوم.

لیلا ابراهیمی با بیان اینکه برای دومین بار در دوی 3 هزار متر با مانع در آسیا دویده است گفت: دویدن در این ماده در ایران ریسک است زیرا تجهیزات خوب نداشته و چاله آب مناسبی برای دوندگان فراهم نشده است.

متاسفانه چاله آب این رشته در اواخر تمریناتم آماده شد و تنها توانستم چهار تا پنج بار در شرایطی که چاله بدون آب بود تمرین کنم و قطعا این تمرین کمکی به بهبود وضعیتم برای حضور در مسابقات آسیایی نمی کرد.

وی ادامه داد: من بعد از یک سال درمان و جراحی پایم دوباره وارد میدان مسابقات شده ام. در 1500 متر و سه هزار متر آزاد خوب می دوم اما در این ماده بدلیل آسیب دیدگی ام از موانع ترس دارم و مطمئنا ورزشکاری که از مانع بترسد نمی تواند در این ماده موفق باشد.

لیلا ابراهیمی دونده زن ایرانی

دارنده مدال برنز ماده سه هزار متر با مانع آسیا در اردن خاطر نشان کرد: مربی ام هم بعد از دیدن شرایط دویدن من در این مسابقه با نظرم موافق است که دیگر در این ماده ندوم. با نظر مربی ام در 800 متر و 1500 متر تمرین بیشتری می کنم. البته با برنامه ریزی بهتر در سه هزار متر آزاد برای رسیدن به رکوردی بهتر از 9 دقیقه و 30 ثانیه تلاش می کنم.

ابراهیمی با بیان اینکه بزودی تمریناتش را آغاز می کند افزود: خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و مسابقات کشورهای اسلامی آماده می کنم.

به نقل از مهر، وی تصریح کرد: هرچند موفق به کسب مدال آسیا نشدم اما در یک سال گذشته و بعد از مصدومیتم مرتبا در مواد مختلف رکورد شکنی کرده ام و تلاش می کنم تا باز هم این رکوردشکنی ها ادامه داشته باشد تنها امیدوارم مسئولین نسبت به این جابجایی رکوردها توجه بیشتری داشته باشند تا به موفقیتم بیشتر کمک کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری