تبیان، دستیار زندگی
06?آلمان را كرده‌اند بالغ بر ده میلیون نفر از صد و نود و پنج ?كشور جهان تا نیمه‌شب پنجشنبه از طریق اینترنت درخواست خود برای دریافت بلیت جام جهانی فوتبال ? 2006?آلمان را به كمیته برگزاری این جام ارسال كرده‌اند. خبرگزاری آلمان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ده میلیون نفر درخواست بلیت جام جهانی ? 2006?آلمان را كرده‌اند

بالغ بر ده میلیون نفر از صد و نود و پنج ?كشور جهان تا نیمه‌شب پنجشنبه از طریق اینترنت درخواست خود برای دریافت بلیت جام جهانی فوتبال ? 2006?آلمان را به كمیته برگزاری این جام ارسال كرده‌اند.

خبرگزاری آلمان به‌نقل از اظهارات روز جمعه "اوریس لینزی" دبیركل فیفا افزود: این تعداد سفارش بلیت ورودیه جام جهانی، علاقه فراوان مردم از كل جهان به این جام را تایید می‌كند.

این خبرگزاری نوشت: بیش از ? هشتاد ?درصد از این سفارشات، از قاره اروپا هستند كه از این رقم ? نود ?درصد از آلمان درخواست شده است.

خبرگزاری آلمان افزود: برپایه اعلام كمیته برگزاری جام جهانی فوتبال، آمار دقیق سفارشات بلیت ورودیه برای این جام هفته آینده پس از دریافت سفارشات از طریق پست مشخص خواهد شد.

این خبرگزاری نوشت: در ? پانزده ?ماه جاری (آوریل) نیز قرعه‌كشی در مورد بلیت جام جهانی انجام خواهد شد و كمیته سازماندهی این جام در پایان این ماه از طریق پست الكترونیك و یا پست به كسانی كه این بلیت را دریافت خواهند كرد اطلاع رسانی می‌كند.

خبرگزاری آلمان افزود: كمیته سازماندهی جام جهانی فوتبال آلمان در مجموع ? سه ?میلیون و ? سیصد و هفتاد هزار بلیت برای ? شصت و چهار?بازی این جام را در اختیار تماشاگران و دست اندركاران فوتبال در سراسر جهان ارایه خواهد داد.