تبیان، دستیار زندگی
رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی كه انجام شده در حال حاضر مسئولیت كلان سفرهای استانی بر عهده معاون اول رئیس‌جمهور است و بقیه كارهای سفرهای استانی نیز در دفتر رئیس‌جمهور انجام می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفرهای استانی با مشائی و رحیمی

محمد جعفر محمدزاده رئیس دفتر معاون اول

محمد جعفر محمدزاده رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور و معاون سابق ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه آیا مسئولیت دور سوم سفرهای استانی با توجه به عدم مشخص شدن معاون اجرایی رئیس جمهور بر عهده معاون اول است، گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی كه انجام شده در حال حاضر مسئولیت كلان سفرهای استانی بر عهده معاون اول رئیس‌جمهور است كه بیشتر حول محور مصوبات این سفرها است.

وی افزود: بقیه كارهای سفرهای استانی در دفتر رئیس‌جمهور انجام می‌شود ولی بحث مصوبات سفرها، اداره كارگروه‌ها، آماده كردن مصوبات و ارسال آن به هیئت دولت و تمامی موضوعاتی كه در سفر استانی تصویب می‌شود در حوزه معاون اول انجام شده و در واقع مطلب اصلی هر سفر مصوبات آن است.

از مشایی بپرسید كه آیا معاون اجرایی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود یا نه

رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال كه با توجه به اینكه مسئولیت سفرها بر عهده معاون اول است،‌ آیا معاون اجرایی انتخاب می‌شود، گفت: ‌من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید این موضوع را از خود آقای مشایی سوال كنید، ولی فعلا معاون اجرایی در ریاست جمهوری نیست و بخشی از مسئولیت‌های اجرایی به دفتر رئیس‌جمهور منتقل شده است.

بر اساس هماهنگی‌هایی كه انجام شده در حال حاضر مسئولیت كلان سفرهای استانی بر عهده معاون اول رئیس‌جمهور است و بقیه كارهای سفرهای استانی نیز در دفتر رئیس‌جمهور انجام می‌شود

امكان ندارد كه سعیدلو با حفظ سمت معاون اجرایی رئیس جمهور هم باشد

محمدزاده در پاسخ به این سوال كه آیا آقای سعیدلو با حفظ سمت در معاونت اجرایی حضور دارد یا خیر؟‌ گفت: نمی‌شود كه ایشان با حفظ سمت در معاونت اجرایی باشند و آقای سعیدلو در حال حاضر معاون رئیس‌جمهور در جای دیگری هستند ولی بنده اطلاعی ندارم كه ایشان با حفظ سمت در معاونت اجرایی هستند یا خیر و باید از خود ایشان سوال كنید.

وی تاكید كرد: بعید می‌دانم كه كسی در معاونت اجرایی حضور داشته باشد و فعلا كسی به عنوان معاون اجرایی محسوب نشده است.

مركز رسیدگی به نامه‌های مردمی تعطیل نشده است

رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال كه شنیده شده بخش رسیدگی به امور نامه‌های سفرهای استانی تعطیل شده است؟ گفت: این مركز تعطیل نشده و زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری است و آقای غرقی نیز مسئول آن است.

محمدزاده افزود: همزمان با مركز رسیدگی به امور سفرهای استانی سایت اینترنتی نیز برای رسیدگی به مشكلات و نامه‌ها وجود دارد و برای رسیدگی به نامه‌ها در سفرهای استانی، سامانه‌های مختلفی غیر از مركزی رسیدگی به نامه‌های سفرهای استانی وجود دارد.

تنظیم:س.آقازاده