تبیان، دستیار زندگی
جام جهانی می گویند علی كریمی: راه صعود به جام جهانی هموار‌تر شد هافبك خلاق تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: سه امتیاز بازی برابر كره‌ی شمالی مسیر ایران را برای صعود به جام جهانی هموارتر كرد. علی كریمی پس از ورود تیم ملی ایران به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملی پوشان فوتبال ایران از صعود به جام جهانی می گویند

علی كریمی:

راه صعود به جام جهانی هموار‌تر شد

هافبك خلاق تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: سه امتیاز بازی برابر كره‌ی شمالی مسیر ایران را برای صعود به جام جهانی هموارتر كرد.

علی كریمی پس از ورود تیم ملی ایران به كشورمان گفت: بازی برابر كره‌ی شمالی بسیار دشوار بود اما تیم ایران برای سه امتیاز به میدان رفته بود كه خوشبختانه توانستیم این امتیاز را كسب كنیم.

وی افزود: با برتری برابر كره‌ی شمالی كارمان برای صعود به جام جهانی آسان‌تر شد و همچنین مردم كشورمان را نیز راضی كردیم.

كریمی ابراز امیدواری كرد تا تیم ملی در بازی‌های آینده نیز بتواند امتیازهای لازم را برای صعود به جام جهانی كسب كند.

وی افزود: هنوز بازی‌های دور برگشت باقی مانده است و باید به فكر كسب امتیاز لازم از آن دیدارها نیز باشیم.

علی دایی:

با خیال آسوده‌تری ادامه می‌دهیم

تا دو هفته دیگر بازمی‌گردم

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ادامه‌ی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آلمان با خیال آسوده‌تری بازی می‌كنیم.

علی دایی كه به دلیل مصدومیت بازی برابر كره‌ی شمالی را از دست داد تصریح كرد: پیروزی برابر كره‌ی شمالی سبب شد تا در دور برگشت مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی 2006 با خیال آسوده‌تر بازی كنیم.

وی در مورد مصدومیت پای خود نیز خاطرنشان كرد: عضلات ماهیچه و همیستیرنگ پایم دچار پارگی شده است كه با فیزیوتراپی تا دو هفته دیگر آماده می‌شوم.

یحیی گل محمدی:

بازیكنان از جان مایه گذاشتند

دفاع سخت‌كوش تیم ملی ایران گفت: با وجود شرایط نامناسب كره‌ی شمالی، بازی خوبی را برابر حریف انجام دادیم.

یحیی گل محمدی تصریح كرد: بازی دشوار و پر افت و خیزی را برابر كره‌ی شمالی انجام دادیم و این در حالی بود كه شرایط كره نیز به هیچ عنوان ایده‌آل نبود.

كاپیتان تیم ملی در این بازی افزود: در این بازی بسیار خوب بازی كردیم و از جان مایه گذاشتیم و موفق شدیم سه امتیاز لازم را به دست آوریم.

گل محمدی تصریح كرد: امیدوارم در دور برگشت نیز بتوانیم برابر حریفان پیروز شویم تا تیم ملی پس از مدت ها با اقتدار و به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی راه پیدا كند.

وی در مورد مسایل حاشیه‌ای پیش آمده پس از پایان بازی نیز خاطر نشان كرد: اتفاق چندان مهمی رخ نداد، البته برای ما تنها كسب سه امتیاز اهمیت داشت و به مسایل دیگر توجهی نداشتیم.

حسین كعبی:

بازی در پیونگ یانگ بسیار دشوار بود

هافبك تیم ملی فوتبال ایران گفت: سه امتیاز بازی برابر كره‌ی شمالی بسیار حیاتی بود كه به آن دست پیدا كردیم.

حسین كعبی اظهار كرد: بازیكنان تیم ملی در بازی برابر كره‌ی شمالی بسیار زحمت كشیدند چرا كه بازی در این كشور بسیار دشوار بود، به خصوص آن كه وضعیت چمن چندان جالب نبود و جو ورزشگاه نیز بر علیه ما بود.

وی افزود: سه امتیاز بازی برابر كره‌ی شمالی برای ما بسیار مهم بود و به همین دلیل بازیكنان تمام تلاش خود را انجام دادند و توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا كنیم.

وی در مورد حواشی موجود در كره‌ی شمالی نیز گفت: كره‌ای‌ها از هر وسیله‌ای برای تضعیف روحیه‌ی بازیكنان ما استفاده می‌كردند اما موفق نشدند و پس از بازی نیز تا ساعت‌ها اجازه‌ی خروج از ورزشگاه را به ما نمی‌دادند و رفتار آنها بسیار نادرست بود.

ابراهیم میرزاپور:

در دور برگشت نیز امتیازهای لازم را كسب می‌كنیم

دروازه‌بان تیم ملی ایران كه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی عملكرد خوبی داشته، نسبت به موفقیت تیم ایران در ادامه راه صعود به جام جهانی ابراز اطمینان كرد.

ابراهیم میرزاپور تصریح كرد: دیدار با كره‌ی شمالی از حساسیت بالایی برخوردار بود چرا كه كره‌ای‌ها آخرین شانس صعود به جام جهانی را پیروزی بر ایران می‌دانستند.

وی افزود: به همین دلیل كره‌ای‌ها شرایط دشواری را برای ما ایجاد كردند اما بازیكنان ایران توانستند با ارایه‌ی یك بازی خوب در زمین ناهمواره كره، سه امتیاز شیرین را كسب كنند.

میرزاپور با اشاره به این كه بازیكنان ایران در بازی برابر كره به خوبی از موقعیت‌ها استفاده كردند، افزود: پیروزی برابر كره شانس ایران را برای حضور در جام جهانی افزایش داد و بسیار امیدوار هستیم تا در دور برگشت نیز امتیازهای لازم را برای صعود به جام جهانی كسب كنیم.

جواد نكونام:

با پیروزی بر كره‌ی شمالی موقعیت ایران تثبیت شد

با صعود به جام جهانی شادی مردم را كامل می‌كنیم

جواد نكونام كه در دور دوم مقدماتی جام جهانی آلمان بازی‌های درخشانی را انجام داده توانست مزد زحمات خود را در بازی برابر كره‌ی شمالی بگیرد و گل دوم ایران را وارد دروازه حریف كند.

نكونام پس از بازگشت تیم ملی از پیونگ یانگ گفت: برای كسب سه امتیاز به كره‌ی شمالی رفته بودیم و در این بازی نیز تمام تلاش خود را انجام دادیم كه خوشبختانه به هدف خود رسیدیم.

وی افزود: پیروزی برابر كره به تثبیت موقعیت تیم ایران كمك بسیاری كرد و از این پس به دنبال آن هستیم تا امتیازهای لازم را برای صعود به جام جهانی كسب كنیم.

نكونام با ابراز رضایت از نحوه بازی خود افزود: امیدوارم مردم و كادر فنی نیز از عملكرد من راضی باشند.

وی تصریح كرد: از این كه توانستیم با پیروزی بر كره‌ی شمالی دل مردم را شاد كنیم خوشحال هستم و امیدوارم با صعود به جام جهانی شادی آنها را كامل كنیم.

فریدون زندی": تیم ایران شانس زیادی برای حضور در جام جهانی آلمان دارد

" فریدون زندی" بازیكن ایرانی تیم "اف.ث. كایزرسلاترن" آلمان با توجه به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر تیم‌های ژاپن و كره شمالی گفت: تیم ایران از شانس بسیار خوبی برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی ? ?????آلمان برخوردار است.

زندی كه خود نیز در دیدارهای تیم ایران برابر تیم‌های ژاپن و كره شمالی حضور داشته‌است روز یكشنبه در گفت و گو با سایت اینترنتی تیم "اف.ث.كایزرسلاترن" اظهار داشت: من در دومین بازی خود در تیم ایران برابر تیم ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران و در مقابل ? ????هزار تماشاگر بازی كردم.

زندی كه پدر ایرانی و مادر آلمانی دارد ،افزود: هنگام نواختن سرود ملی ایران در ورزشگاه، بسیار احساساتی شده بودم .

این بازیكن تیم "اف.ث. كایزرسلاترن" گفت: جو موجود در ورزشگاه آزادی غیرقابل توصیف بود و پدر من برای اولین بار بازی من را در تیم ملی ایران نظاره كرد.

فریدون زندی ? ???ساله كه در گذشته در تیم فوتبال زیر ? ???سال آلمان بازی كرده است پس از تغییر مقررات "فیفا" مجاز است كه برای تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ? ?????نیز بازی نماید.