تبیان، دستیار زندگی
سایت رسمی بایرن مونیخ: دیوید بكهام به باواریا پیوست! خبرگزاری رویترز به نقل از پایگاه اطلاعاتی باشگاه بایرن مونیخ آلمان بر روی شبكه اینترنت خبر پیوستن دیوید بكهام ستاره انگلیسی رئال مادرید را به بایرن منتشر كرده است. وب سایت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/دروغ اول آوریل/

ادعای وب سایت رسمی بایرن مونیخ:
دیوید بكهام به باواریا پیوست!

خبرگزاری رویترز به نقل از پایگاه اطلاعاتی باشگاه بایرن مونیخ آلمان بر روی شبكه اینترنت خبر پیوستن دیوید بكهام ستاره انگلیسی رئال مادرید را به بایرن منتشر كرده است.

وب سایت رسمی باشگاه بایرن در گزارشی مدعی شده است كه دیوید بكهام با دریافت مبلغ 35 میلیون یورو یعنی همان مبلغی كه رئال مادرید برای پیوستنش به این تیم پرداخت كرده، راهی باواریا خواهد شد.

این درحالی است كه بسیاری از خبرگزاری های جهان سردرگم تنها به خبر وب سایت بایرن تكیه كرده و تمام اخبار منتشره را از قول این سایت ذكر می كردند.

در عین حال گفته شد كه شماره 12 بایرن به دیوید بكهام داده خواهد شد.

اما خیلی زود یكی از سخنگویان باشگاه بایرن مونیخ با تایید این مطلب كه این موضوع دروغ اول آوریل بوده به تمام حرف و حدیث ها پایان بخشید!

این سخنگو به این مهم كه چرا كاپیتان تیم ملی انگلستان محور اصلی این شوخی بایرنی ها بوده، اشاره نكرده است!!

این درحالی است كه خبر ساعت 19:45 دقیقه شبكه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با قاطعیت هر چه تمام تر خبر پیوستن دیوید بكهام را به بایرن مونیخ در بخش خبری 12 فروردین خود اعلام كرد و آن را داغ ترین خبر روز فوتبال اروپا دانست!