تبیان، دستیار زندگی
بازی را برعهده می‌گیرد رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: یك مربی خوب خارجی را برای تیم ملی استخدام خواهیم كرد. باقرزاده اظهار كرد: درحاشیه‌ی مسابقات جام جهانی جوانان در اتریش با چند مربی خوب اروپایی از كشورهای ایتالیا، روسیه، اوك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك مربی خارجی هدایت تیم ملی شمشیربازی را برعهده می‌گیرد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: یك مربی خوب خارجی را برای تیم ملی استخدام خواهیم كرد.

باقرزاده اظهار كرد: درحاشیه‌ی مسابقات جام جهانی جوانان در اتریش با چند مربی خوب اروپایی از كشورهای ایتالیا، روسیه، اوكراین و مجارستان مذاكراتی انجام شده كه آنها شرایط مالی و كار خود را اعلام كرده‌اند.

وی اضافه كرد: فدراسیون نیز در حال بررسی این شرایط و مذاكره با كمیته ملی المپیك برای استخدام یكی از این مربیان است و اگر بتوانیم با كمیته المپیك به توافق برسیم یكی از آنها هدایت یكی از تیم‌های ملی را بر عهده خواهد گرفت. مربی ایتالیایی از نظر فنی و دانش مربیگری سطح بالایی دارد و اگر بتوانیم وی را به خدمت می‌گیریم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: برنامه اصلی ما برای حضور قدرتمند در مسابقات دوحه قطر است و قصد داریم با استخدام مربیان خوب خارجی خود را برای حضور در دوحه آماده كنیم تا بتوانیم با قدرت در این رقابتها ظاهر شویم و با توجه به اینكه نفرات جوان و با استعدادی در تیم حضور دارند می‌توان به كسب مدال در رقابتهای آینده امیدوار بود.