تبیان، دستیار زندگی
ایـران است برای مدال طلای جهان در مادرید آماده‌ام از سوی فدراسیون جهانی تكواندو «هادی ساعی» قهرمان شایسته تكواندو كشورمان به عنوان تكواندوكار سال 2004 جهان انتخاب شد. این برای اولین بار است كه تكواندوكار سال جهان انتخاب می‌ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی:

ایـن افتخـار بـرای ایـران است
برای مدال طلای جهان در مادرید آماده‌ام

از سوی فدراسیون جهانی تكواندو «هادی ساعی» قهرمان شایسته تكواندو كشورمان به عنوان تكواندوكار سال 2004 جهان انتخاب شد.

این برای اولین بار است كه تكواندوكار سال جهان انتخاب می‌شود. پیش از این پرامتیازترین تكواندوكای جهان انتخاب می‌شد.

لازم به ذكر است ساعی به دلیل كسب مدال‌های مختلف جهانی، المپیك آتن و اهدای مدال‌های خود به مردم زلزله زده‌ی بم به این عنوان نایل شد. پیش از این نیز ساعی به عنوان تكواندوكای سال آسیا و قهرمان قهرمانان ایران نیز انتخاب شده بود.

در مراسم افتتاحیه‌ی مسابقات جهانی تكواندو كه اواخر فروردین ماه در سالن فیلیپ دوم مادرید برگزار می‌شود از هادی ساعی تقدیر خواهد شد.

قهرمان المپیك آتن بعد از این انتخاب گفت: سعی می‌كنم این عناوین را تكرار كنم.

هادی ساعی اظهار كرد: سال‌های سال برای كسب چنین عناوینی تلاش كردم كه خوشبختانه امسال توانستم دو عنوان بسیار خوب در آسیا و جهان را كسب كنم. این مقام‌ها بر اثر تلاش‌ و كمك‌های فراوان اطرافیانم به خصوص خانواده عزیزم بوده است.

وی اضافه كرد: این برای اولین بار است كه تكواندوكار سال جهان انتخاب می‌شود و خوشحالم كه یك ایرانی این عنوان را كسب كرده است. این افتخار برای تمام مردم ایران است و نام ایران را در جهان سرافرازتر می‌كند. با تمام وجود و تمرینات بیشتر سعی خواهم كرد علاوه بر كسب عناوین بهتر از این مقام‌ها نیز دفاع كنم.

ساعی با اشاره به مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: خوشبختانه از حدود یك ماه پیش اردوی منظمی برای حضور هر چه قوی‌تر در اسپانیا شروع شده و در این مدت اعضای تیم با تمام وجود تمرین می‌كنند و خود را آماده حضور در رقابتهای جهانی می‌كنند.

وی اضافه كرد: در این مدت تمرینات سخت و فشرده‌ای برگزار شده كه تمام اعضای تیم سختی این تمرینات را برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی سال گذشته و حتی دستیابی به سكوی قهرمانی تحمل می‌كنند.

ساعی افزود: من نیز از آمادگی خوبی برخوردارم و خود را برای كسب مدال طلای جهان آماده كرده‌ام و تمام تلاش خود را به كار می‌گیرم تا با كسب این عنوان به ایران بازگردم.