تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران از برگزاری جشن بزرگ غدیر در تاریخ دوشنبه(16 آذر ماه) در فرهنگسرای بهاران خبر داد و گفت: کتاب «الگوی صحیح مصرف» در این همایش میان دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزيع کتاب «الگوی صحیح مصرف» در فرهنگسرای بهاران
غدیر

رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران از برگزاری جشن بزرگ غدیر در تاريخ دوشنبه(16 آذر ماه) در فرهنگسرای بهاران خبر داد و گفت: کتاب «الگوی صحیح مصرف» در این همایش میان دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

علی اکبر صفرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: جشن بزرگ غدیر با حضور مسوولان سازمان آموزش و پرورش و جمعی از سادات و فرزانگان شهر تهران در فرهنگسرای بهاران برپا می‌شود.

وی با اشاره به این که این مراسم از ساعت 30/17 تا 20 انجام می‌شود، یادآور شد: سازمان دانش‌آموزی بر اساس سال اصلاح الگوی مصرف، چندی پیش کتابی با عنوان «اصلاح الگوی مصرف» ويژه نوجوانان تالیف کرد که قرار است این کتاب در جشن غدیر میان دانش‌آموزان توزیع شود.

صفرپور با تاکید بر این که بیش از 500 نفر در این برنامه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: همچنین روسای سازمان دانش آموزی شهر تهران به همراه مربیان تشکیلات دانش‌آموزان پیشتار و فرزانگان در این همایش حضور خواهند داشت.

جشن بزرگ غدیر روز دوشنبه(16 آذر ماه) در فرهنگسرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای 20 متری، انتهای خیابان سجاد جنوبی برگزار مي‌شود.