تبیان، دستیار زندگی
کلیپی که آن را در زیر خواهید دید اشتباه مدافعی را در دفع توپ نشان می دهد که گلی تعجب برانگیز را وارد دروازه تیم خود می کند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلیپی جالب از گل به خودی

کلیپی جالب از گل به خودی

فوتبال ورزشی زیبا و مهیج است که روی دادن گل تنها با اشتباهات بازیکنان روی خواهد داد. کلیپی که آن را در زیر خواهید دید اشتباه مدافعی را در دفع توپ نشان می دهد که گلی تعجب برانگیز را وارد دروازه تیم خود می کند که دیدن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، همواره اشتباهات در میان ورزشکاران وجود دارد اما گاها آنقدر این اشتباهات وحشتناک می شوند که گلهای به یاد ماندنی را رقم می زنند و این گلها در ذهن هر فوتبالدوستی نقش خواهد بست.

کلیپی که آن را در زیر می توانید دریافت کنید را حسن رحیمی برایمان ارسال کرده است که طبق سنوات گذشته 5 امتیاز نیز به این کاربر خوش ذوق و دوست داشتنی اهدا خواهد شد.

البته گفتنی است حسن رحیمی کاریکاتور های فراوانی را نیز برایمان ارسال کرده است که بیش تر آنها در داخل کاریکاتورهای بخش ورزشی تبیان به چشم می خورد و قابل استفاده نمی باشند.

همچنین از تمامی دوستانی که به بخش ورزشی تبیان لطف دارند و مطالب فراوانی را برایمان ارسال کرده اند تشکر می کنیم و آنها را به تلاش بیشتر دعوت می کنیم. در ضمن سعی می کنیم به زودی مطالب سایر دوستان را نیز به روی سایت قرار دهیم.

در پایان کسانی که تمایل دارند موزیک ها ، تصاویر اختصاصی ، کلیپ های ورزشی ، کاریکاتور ها و .... را در اختیار بخش ورزشی تبیان قرار دهند می توانند آنها را به نشانی sports@tebyan.com برایمان ارسال کنند.

دانلود کلیپ

تبیان-رضا سیگاری