تبیان، دستیار زندگی
كارگاه شاهنامه‌خوانی محمود دولت‌آبادی به مدت یك سال در تهران برگزار می‌شود. /كتابخانه شیخ مفید خانه فرهنگ امیر كبیر به مناسبت بزرگداشت شیخ مفید اقدام به برگزاری مسابقه كتابخوانی با عنوان «مشعلدار جهان اسلام» كرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"کارگاه شاهنامه خوانی/مسابقه بزرگداشت شیخ مفید"

کارگاه شاهنامه خوانی/مسابقه بزرگداشت شیخ مفید

كارگاه شاهنامه‌خوانی دولت‌آبادی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: كارگاه شاهنامه‌خوانی محمود دولت‌آبادی به مدت یك سال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، نشر كارنامه در ادامه كارگاه‌های خود، كارگاه شاهنامه‌خوانی را با عنوان «تو بخوان» برای خوانش ادبیات كلاسیك برگزار می‌كند.

محمود دولت‌آبادی، نویسنده، در این كارگاه یك ساله كه با حضور 10 نفر از علاقه‌مندان پذیرفته شده برپا می‌شود، شاهنامه فردوسی را بازخوانی می‌كند.

كارگاه شاهنامه‌خوانی محمود دولت‌آبادی به صورت 4 ترم سه ماهه برگزار خواهد شد.

همچنین نشر كارنامه در نظر دارد سمینار «كلیدرخوانی» را نیز برگزار كند تا علاقه‌مندان به گپ و گفت درباره این رمان قطور دولت‌آبادی بپردازند.

***

مسابقه كتابخوانی شیخ مفید بر اساس كتابی از آیت‌الله جوادی آملی

به مناسبت بزرگداشت شیخ مفید برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: كتابخانه شیخ مفید خانه فرهنگ امیر كبیر به مناسبت بزرگداشت شیخ مفید اقدام به برگزاری مسابقه كتابخوانی با عنوان «مشعلدار جهان اسلام» كرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرا تهران و مدیریت فرهنگی هنری مناطق 21و22، علاقه‌مندان به مطالعه كتاب و كتابخوانی می‌توانند كتاب شیخ‌ مفید پرچم‌دار آزادی اندیشه نوشته آیت‌الله جوادی آملی را كه به صورت تستی تهیه شده است ار كتابخانه شیخ مفید دریافت كنند.

این مسابقه تا 29 آذر ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌های خود را به نشانی بلوار كاج سروستان 11 ارسال كنند و یا با شماره 44728018 تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس

تنظیم : بخش ادبیات تبیان