تبیان، دستیار زندگی
در خلال پنجمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان گیلان توسط تبیان استان کارگاههای تخصصی برگزار شد که با استقبال دانشجویان و متخصصین امر مواجه گردید. دانیال سمیعی، مسئول برگزاری کارگاههای تخصصی پنجمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری کلاس های تخصصی توسط تبیان گیلان

تبیان گیلان

در خلال پنجمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان گیلان توسط تبیان استان کارگاههای تخصصی برگزار شد که با استقبال دانشجویان و متخصصین امر مواجه گردید.

دانیال سمیعی، مسئول برگزاری کارگاههای تخصصی پنجمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان گیلان در گفت و گوی روز چهارشنبه با روابط عمومی این اداره کل دلیل این استقبال را محدود بودن سطح دانش فنی در استان پیرامون حوزه های مطرح در کارگاهها دانست.

مدیر شبکه تبیان گیلان برگزاری این کارگاهها در خلال نمایشگاه را گواهی بر توان فنی موجود در تبیان گیلان برشمرد.

وی عنوان کلاس ها را مرتبط با شبیه سازی و ساخت بازی های رایانه ای و تکنولوژی مرتبط دانست و از مهندس میثم شایگان ، مهندس شاهین اسماعیل دوست ، مهندس پوریان عطار زاده و مهندس جواد علیزاده به عنوان مدرسین مجرب این کارگاهها نام برد.

کارگاههای تخصصی پنجمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان گیلان از روز دوشنبه مورخ 2/9/88 کار خود را آغاز و تا پایان روز سه شنبه 10/9/88 نمایشگاه میزبان علاقمندان به حوزه های مطرح بود.

تنظیم: هومن بهلولی