تبیان، دستیار زندگی
به منظور آشنایی بیشتر اقشار گوناگون جامعه با متن زیبا و عمیق خطابۀ جاودان پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روز غدیر خم و گرامی‌داشت این عید بزرگ اسلامی، پایگاه اینترنتی داشکدۀ مجازی علوم حدیث اقدام به برگزاری مسابقه‌ای اینترنتی با محوریت متن ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مناسبت عید ولایت

مسابقۀ بزرگ پیام غدیر

دانشکده مجازی علوم حدیث

دانشکدۀ مجازی علوم حدیث با همکاری شبکۀ قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران مسابقه‌ای اینترنتی را با جوایزی ارزنده به مناسبت عید سعید غدیر برگزار می‌کند.

به منظور آشنایی بیشتر اقشار گوناگون جامعه با متن زیبا و عمیق خطابۀ جاودان پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روز غدیر خم و گرامی‌داشت این عید بزرگ اسلامی، پایگاه اینترنتی داشکدۀ مجازی علوم حدیث اقدام به برگزاری مسابقه‌ای اینترنتی با محوریت متن این خطبۀ ارزشمند نموده است. همۀ علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رقابت معنوی از روز عید سعید غدیر تا روز مباهله (به مدت هفت روز) با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث به نشانی: http://vu.hadith.ac.ir به پرسش‌های چندگزینه‌ای این مسابقه پاسخ دهند. به منظور تسهیل در یافتن پاسخ این پرسش‌ها، منتخبی از ترجمۀ این خطبه در همین پایگاه ارائه شده است.

نتایج قرعه‌کشی این مسابقه روز 25 آذر از طریق شبکۀ قرآن و معارف سیما و نیز پایگاه اینترنتی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث اعلام می‌شود. به 7 تن از برگزیدگان این قرعه‌کشی یک قطعه سکۀ تمام بهار آزادی، به 7 نفر یک قطعه نیم‌سکۀ بهار آزادی و به 110  شرکت‌کنندۀ دیگر، محصولات علمی و فرهنگی دانشکدۀ علوم حدیث اهدا خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی