تبیان، دستیار زندگی
ونیست ها خوزه مورینا مربی باشگاه چلسی انگلیس در تمرینات یک گروه از جوانان فلسطینی و رژیم اشغالگر قدس که در اسرائیل برگزار می شود، حضور یافت. با هماهنگی " مرکز صلح پرز " که زیر نظر شیمون پرز نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ادار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باشگاه چلسی انگلیس، درخدمت صهیونیست ها

خوزه مورینا مربی باشگاه چلسی انگلیس در تمرینات یک گروه از جوانان فلسطینی و رژیم اشغالگر قدس که در اسرائیل برگزار می شود، حضور یافت.

با هماهنگی " مرکز صلح پرز " که زیر نظر شیمون پرز نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اداره می شود، قرار است یک دوره مسابقات فوتبال بین جوانان فلسطینی و اسرائیلی برگزار شود تا با برقرار کردن اینگونه ارتباطات، به روند سازش خاورمیانه کمک شود.

در همین رابطه خوزه مورنا ، مربی تیم فوتبال چلسی انگلیس نیزبا قبول دعوت مرکز صلح پرز برای تمرین فوتبال با این گروه از جوانان به تل آویو سفر کرد.

این مسابقات فوتبال که قرار است به زودی رسما آغاز شود، در تمام طول سال برگزار خواهد شد و هر هفته نزدیک به هزار نفر از فلسطینی ها و صهیونیست ها با یکدیگر بطور مشترک تمرین فوتبال خواهند کرد.

از سوی دیگر ، یک ترانه دو صدایی عبری - عربی توسط دو خواننده مشهور یهودی و فلسطینی با نام " ترانه های عاشقانه صلح" ساخته شده است که همزمان از رادیو فلسطین و رژیم صهیونیستی پخش شد.

سرمایه گذاری فرهنگی ارگانها و سازمانهای صهیونیست بر روی جوانان فلسطینی ، به منظور متوقف کردن انتفاضه و به جریان انداختن روند سازش، از چندی پیش با جدیت شروع شده است و رسانه هایی مثل بی.بی.سی این فعالیت ها را تبلیغ کرده و پوشش خبری می دهند.