تبیان، دستیار زندگی
همزمان با عیدسعید غدیر، مجموعه محتوایی «نشانی» ویژه دانش‌آموزان هیأت های انصار المهدی(عج) با عنوان حاضران به غایبان بگویند، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منتشر شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار  نشانی غدیر به روایت سلمان فارسی

همزمان با عیدسعید غدیر، مجموعه محتوایی «نشانی» ویژه دانش‌آموزان هیأت های انصار المهدی(عج) با عنوان حاضران به غایبان بگویند، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منتشر شد.

 نشانی غدیر به روایت سلمان فارسی

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مركزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، نشانی غدیر كه به شیوة كتاب كارت تدوین و تصویرسازی شده مجموعه ای از یك سلسله محتوایی با عنوان«طرح خدا برای آینده تاریخ» حاوی 12كارت كه وقایع غدیر را از زمان فراخوان مسلمانان در آخرین حج پیامبر(ص) تا بیعت مسلمین با امام علی(ع) در غدیر خم از نگاه شیعه ایرانی سلمان فارسی كه نماد مسلم آن است در ده پرده روایت می كند.

این گزارش ادامه داد: در دو پردة آخر روایت، نسل سوم و چهارم انقلاب به عنوان غایبان آن روز و حاضران امروز به پیام غدیر پاسخ می گویند.

شایان ذكر است، سلسله محتوایی «طرح خدا برای آینده تاریخ» تلاش دارد تا با نگاهی نو و تأثیرگذار ، قطعة سرنوشت ساز تاریخ را از بعثت پیامبر آخر الزمان(عج) تا فراز و نشیب زندگی او و سلالة پاكش تا ولادت و غیبت امام عصر(عج) و نیز نهضت نائبان مهدی(عج) تا عصر امام خمینی(ره) تبیین نماید كه از این مجموعه تا كنون «نشانی را از من بی نشان بپرس» ویژه ولادت حضرت زهرا(س) منتشر شده است.

لازم به ذكر است، مجموعه نشانی با عناوین دیگری چون «شكوه صبر» ویژه محرم از زبان پیراهن سیدالشهداء(ع) به بانوی صبر و شجاعت حضرت زینب(س) و «شكوه شكوه» ویژه شهادت حضرت زهرا(س) منتشر خواهد شد.

خاطر نشان می شود، انتشار نرم افزارهای بچه های غدیر یاروان روح الله(حاوی پرونده سرگذشت پژوهی 44 شهید سادات دانش‌آموز دوران دفاع مقدس)؛ ترنم خُم(سرود ویژه هیأت های دانش‌آموزی انصار المهدی(عج))، انتشار كتاب خطبه غدیر و همچنین طرح جمع آوری صدقات برای كمك به دانش‌آموزان ایتام و نیازمند از دیگر فعالیت‌های این تشكل دانش‌آموزی در آستانه عید سعید غدیر می‌باشد.

منبع

خبرگزاری پانا