تبیان، دستیار زندگی
خبرمضمون این فیلم درباره افسرنگهبان جوانی است که تازه عقد کرده است وی دریکی از شب ها که شیفت کاری اش است ، پس از رساندن همسرش به خانه ، دزدی را در حال باز کردن قفل یک مغازه طلا فروشی می بیند . که در این بین افسر نگهبان دزد را زیر نظر می گیرد و همین موضوع
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیفت شب در پایان راه

بابک حمیدیان

تصویربرداری تله فیلم " شیفت شب " به کارگردانی مهدی کرم پورهفته آینده به اتمام می رسد.

به گزارش ایرنا از سیما فیلم، علیرضا رئیسیان تهیه کننده این فیلم گفت :70 درصد تصاویر این فیلم تلویزیونی داخلی بود که در لوکیشن کلانتری تصویربرداری شد و 30 درصد تصاویر خارجی آن نیزتا هفته آینده در سطح شهر تهران ضبط می شود .

بابک حمیدیان ، ساره بیات ، سیامک صفری ، مجید مظفری ، محمد علایی از بازیگران اصلی " شیفت شب " هستند که تاکنون در مقابل دوربین داریوش صادق پور نقش آفرینی کردند .

تصویربرداری تله فیلم " شیفت شب " به کارگردانی مهدی کرم پورهفته آینده به اتمام می رسد.

این تله فیلم را مصطفی رستگاری فر فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده است

بر اساس این خبرمضمون این فیلم درباره افسرنگهبان جوانی است که تازه عقد کرده است وی دریکی از شب ها که شیفت کاری اش است ، پس از رساندن همسرش به خانه ، دزدی را در حال باز کردن قفل یک مغازه طلا فروشی می بیند . که در این بین افسر نگهبان دزد را زیر نظر می گیرد و همین موضوع باعث می شود تصادف کند . سارق که متوجه ماجرا شده از این فرصت استفاده می کند و به سرعت از مهلکه می گریزد. افسر مصدوم را به بیمارستان می رسانند ؛ ولی....

رئیسان که تهیه کنندگی این تله فیلم را بر عهده دارد ، قرار است پس از اتمام تصویربرداری " شیفت شب " پیش تولید تله فیلم دیگری با عنوان " همسایه جهنمی " را در گروه تله فیلم های اجتماعی مرکز سیما فیلم آغاز کند .

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی