تبیان، دستیار زندگی
شبکه جهانی صدای آشنا، با دو ویژه برنامه «عید ولایت» و «منشور ولایت» عید غدیرخم را جشن می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدای آشنا در روز عید غدیرخم

عید غدیر خم

ویژه برنامه‌های صدای آشنا در روز عید غدیرخم

گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، با دو ویژه برنامه «عید ولایت» و «منشور ولایت» عید غدیرخم را جشن می گیرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، ویژه برنامه «عید ولایت» با توجه به پیوند برادری میان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)، با به تصویر کشیدن روز غدیرخم، به بررسی ضرورت برقراری پیوند میان انصار و مهاجرین می پردازد.

در این برنامه بخش هایی از صحبت های مرحوم علامه محمدتقی جعفری در همین باره پخش می شود.

رویا ولی زاده نویسنده، سردبیر و تهیه کننده و مهسا حق پناه گوینده این برنامه اند.

گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، با دو ویژه برنامه «عید ولایت» و «منشور ولایت» عید غدیرخم را جشن می گیرد.

«عید ولادت» یکشنبه پانزدهم آذر ساعت 07:00 به وقت تهران برابر با ساعت 03:30 به وقت گرینویچ و تکرارش همان روز ساعت 22:30 به وقت تهران برابر با ساعت 19:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

ویژه برنامه نمایشی «منشور ولایت» هم قصد دارد در قالب گفت و گوی چند دانشجوی خارجی با استادشان، به تحلیل خطبه حضرت رسول (ص) در روز غدیرخم، نامگذاری روز 18 ذی الحجه به این نام و برپایی جشن در میان مسلمانان به مناسبت روز عید غدیرخم، بپردازد.

فرزانه ردایی سردبیر و محقق، سهیلا خدادادی نویسنده، بهزاد بهادر تهیه کننده، راضیه مومیوند کارگردان و مهدی صباغی، نیما نعمتی زاده، شبنم صالحی و قربان نجفی بازیگران این برنامه اند.

"منشور ولایت" یکشنبه پانزدهم آذر از کانال اروپا ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 07:30به وقت گرینویچ و تکرارش دوشنبه شانزدهم آذر ساعت 01:30 به وقت تهران برابر با ساعت 22:00 به وقت گرینویچ، و از کانال آمریکا یکشنبه ساعت 23:30 به وقت تهران برابر با ساعت 20:00 به وقت گرینویچ و تکرارش چهارشنبه ساعت 13:00 به وقت تهران برابر با ساعت 9:30 به وقت گرینویچ، از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی