تبیان، دستیار زندگی
فروش فیلم سینمایی محاکمه در خیابان به کارگردانی مسعود کیمیایی پس از 19 روز نمایش در سینماهای تهران به مرز 300 میلیون تومان رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش قابل قبول "محاکمه در خیابان"

نیکی کریمی در محاکمه در خیابان

فروش قابل قبول "محاکمه در خیابان"/ "کتاب قانون" از مرز 700 میلیون گذشت

فروش فیلم سینمایی "محاکمه در خیابان" به کارگردانی مسعود کیمیایی پس از 19 روز نمایش در سینماهای تهران به مرز 300 میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه پایان ماه پائیز و آغاز اکران زمستان سینمای ایران روزهای پر افت و خیزی را می‌گذراند. فیلم‌های "نیش زنبور"، "محاکمه در خیابان" و "کتاب قانون" فروش قابل قبول دارند و فیلم‌های اکران فرهنگی در سالن‌های بدون جمعیت در رکود و سکون روزهای اکران را می‌گذرانند.

فیلم سینمایی "محاکمه در خیابان" به کارگردانی مسعود کیمیایی که در 26 سینما روی پرده رفته پس از 19 روز نمایش 286میلیون تومان فروخته است، فیلم تازه کیمیایی داستان پسری است که در روز ازدواجش متوجه می‌شود همسرش به او خیانت کرده است.

پولاد کیمیایی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، حامد بهداد و نگار فروزنده بازیگران این فیلم سینمایی هستند که مانند دیگر آثار کیمیایی مخالفان وموافقان بسیار دارد.

فروش فیلم سینمایی "محاکمه در خیابان" به کارگردانی مسعود کیمیایی پس از 19 روز نمایش در سینماهای تهران به مرز 300 میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی "نیش زنبور" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند که در 23 سینما روی پرده رفته پس از 19 روز نمایش 410 میلیون تومان فروش داشته است. "نیش زنبور" داستان دو کلاهبردار حرفه‌ای است که زندگی‌شان با هم پیوند می‌خورد.

این فیلم کمدی پرفروش و پرمخاطب که گیشه پررونقی دارد توانسته بیش از دیگر فیلم‌های روی پرده مخاطب جذب کند. رضا کیانیان، رضا عطاران، رضا داودنژاد، الیزابت امینی و مریلا زارعی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "کتاب قانون" به کارگردانی مازیار میری که 53 روز از اکران عمومی‌اش می‌گذرد با وجود حاشیه‌های فراوان همچنان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های روی پرده است. فیلم تازه میری که داستان ازدواج زنی مسیحی با مردی مسلمان است در قالب یک کمدی مفرح مسائل اجتماعی جامعه ایرانی را نقد می‌کند.

پرویز پرستویی، دارین حمسه، داود فتحعلی بیگی، نگار جواهریان و روشنک عجمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند، "کتاب قانون" که در 12 سالن روی پرده رفته 722 میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی "آقای هفت رنگ" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که در 18 سالن روی پرده رفته پس از 74 روز نمایش در سینماهای تهران 294 میلیون تومان فروخته است. نیکی کریمی، حسن پورشیرازی، رضا عطاران، افسانه بایگان و مریم امیرجلالی بازیگران این فیلم کمدی هستند.

"آقای هفت رنگ" که نسخه به روز شده کمدی "سازش" به کارگردانی محمد متوسلانی است داستان دزدی است که وارد خانواده‌ای می‌شود و با فریب و کلاهبرداری از آن خانواده و اهالی محل اخاذی می‌کند. اکران فیلم‌های فرهنگی همچنان ناامید کننده است. "ماه‌وش" به کارگردانی محمد درمنش 9 میلیون تومان و "پنالتی" پنج میلیون تومان فروخته‌اند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی