تبیان، دستیار زندگی
فیلم‌های چشم در آسمان، مدرسه پیرمردها، بلوتوثتو روشن کن، پونیو، قلقلک، گل، شعبده‌باز، جای و ویرو، همسر کارآگاه و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های تلویزیون روی آنتن می‌‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با فیلم های آخر هفته تلویزیون

بدیعی و اوسیوند در نمایی از فیلم بلوتوثتو روشن کن

فیلم هایی که در تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود

فیلم‌های چشم در آسمان، مدرسه پیرمردها، بلوتوثتو روشن کن، پونیو، قلقلک، گل، شعبده‌باز، جای و ویرو، همسر کارآگاه و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های تلویزیون روی آنتن می‌‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "چشم در آسمان" پنجشنبه 12 آذرماه ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم سال 2007 به کارگردانی نای هوی یاو و با نقش‌آفرینی سایمون یام، تونی لئونگ و کیت تسویی جلو دوربین رفت. فیلم "چشم در آسمان" روایتگر دختر جوانی است که به تازگی به عنوان مامور مخفی پلیس هنگ‌کنگ پذیرفته شده است.

فیلم سینمایی "مدرسه پیرمردها" به تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد و کارگردانی علی سجادی حسینی جمعه 13 آذر ساعت 16 روی آنتن شبکه یک می‌رود. در این فیلم سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، مرحوم سروش خلیلی و ... بازی کردند. در خلاصه داستان "مدرسه پیرمردها" آمده است: پسران آقای پاک نهاد مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه این که پدر به خارج از کشور رفته است، می‌خواهند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کنند و جای آن پاساژ بنا کنند...

فیلم تلویزیونی "بلوتوثتو روشن کن" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز کاشفی پنجشنبه 12 آذر ساعت 23:45 از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم کاشفی در کنار علیرضا اوسیوند، عسل بدیعی، صبا کمالی و ... بازی کرده و داستان درباره پسر جوانی به نام فرهاد ایمانی است که کشته می‌شود و سرگرد آگاهی به همراه گروهش پیگیریی این پرونده را به عهده می‌گیرند.

انیمیشن سینمایی "پونیو" جمعه 13 آذر ساعت 18:20 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این انیمیشن محصول سال 2008 ژاپن است که به کارگردانی هایائو میازاکی و با صداپیشگی یوریا نارا، هیروکی دوئی و جوجی توکورو تهیه شد. داستان "پونیو" درباره ماهی کوچکی است که همراه پدر و خواهران کوچکترش در جایی در اعماق دریا زندگی می‌کند. تا اینکه درگیر ماجرایی می‌شود.

فیلم سینمایی"زیر درخت هلو" شنبه 14 آذر ساعت 10 صبح از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی ایرج طهماسب ساخته شده و در آن خودش در کنار حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، شهره لرستانی، پوراندخت مهیمن و ... بازی کردند و داستان این فیلم درباره مردی است که پدرش قبل از فوت اموال خود را تقسیم می کند، اما خواندن و اجرای وصیتنامه را در گرو ازدواج صفا قرار می دهد که از سالهای گذشته خدمتکار خانه بوده است.

فیلم تلویزیونی "خورشت فسنجون" شبنه 14 آذر ساعت 22:15 روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم به کارگردانی محمدعلی اسحاقی و با حضور عباس محبوب، زهره صفوی، مهدی صباغی، صفر کشکولی، سیامک اشعریون و ... تهیه شده و روایتگر بخشی از زندگی یک گلکار محلاتی و مشکلات اوست.

فیلم‌های چشم در آسمان، مدرسه پیرمردها، بلوتوثتو روشن کن، پونیو، قلقلک، گل، شعبده‌باز، جای و ویرو، همسر کارآگاه و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های تلویزیون روی آنتن می‌‌رود.

فیلم سینمایی "قلقلک" به کارگردانی مسعود نوابی پنجشنبه 12 آذر ساعت 10 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم بیژن امکانیان، رضا شفیعی‌جم، شقایق فراهانی، سیامک انصاری و سحر ولدبیگی در آن بازی کردند و داستان درباره داوری است که جایش قبل از مسابقه با شخص دیگری عوض می‌شود.

فیلم سینمایی "گل" محصول هندوستان پنجشنبه 12 آذر ساعت 19:30 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره فردی است که از کودکی آرزوی بازی در یکی از تیم‌های فوتبال کشورش را دارد.

فیلم سینمایی "شعبده‌باز" جمعه 13 آذر ساعت 10 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را نیل برگر سال 2006 با نقش‌آفرینی ادوارد نورتن، پل جیاماتی و جسیکا بیل جلو دوربین برد و داستان درباره آشنایی دختر و پسری با یک شعبده‌باز است که از او شعبده‌بازی را یاد می‌گیرند.

فیلم سینمایی "جای و ویرو" جمعه 13 آذر ساعت 23 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم را پوینت سیرا سال 2009 با حضور ارباز خان، فردین خان، دیا میرزا و آنجانا سوخانی ساخت و داستان درباره یک مامور مخفی پلیس است که قصد نفوذ به یک باند تبهکار قاچاق مواد مخدر را به سرکردگی تچپال دارد.

فیلم سینمایی "ویزون تله" جمعه 13 آذر ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم محصول ترکیه را یلماز اردغان سال 2004 در ژانر کمدی ساخت و خودش همراه طارق آکان و دنیز آکایا در آن بازی کرده است. داستان "ویزون تله" در شهر کوچکی و دورافتاده‌ای در ترکیه اتفاق می‌افتد که شهردار آنجا با صاحب سینمای آن شهر میانه خوبی ندارد.

فیلم سینمایی "همسر کارآگاه" هم جمعه 13 آذر ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این فیلم با نام اصلی "زن کارآگاه بزرگ" را فلیکس چانگ و آلن ماک با نقش‌آفرینی تاک بون وونگ، یانگ دون و داو یونگ لو ساختند. داستان این فیلم درباره تعدادی قاچاقچی است که منجر به کشته شدن چند نفر می‌شوند و گروهی از پلیس‌های هنگ‌کنگ به ریاست بازرس خانم مائورین مامور پیگیری این ماجرا می‌شوند.