تبیان، دستیار زندگی
مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان گفت: نخستین همایش سالانه هادیان معرفت، با سخنرانی آیت الله ممدوحی و حجت الاسلام حاج علی اکبری در قم برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین همایش هادیان معرفت در قم برگزار می شود

آینده سازان

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان گفت: نخستین همایش سالانه هادیان معرفت، با سخنرانی آیت الله ممدوحی و حجت الاسلام حاج علی اکبری در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نوری، مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نخستین همایش سالانه هادیان معرفت، با سخنرانی آیت الله ممدوحی و حجت الاسلام حاج علی اکبری در قم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این همایش، چهارشنبه، یازدهم آذرماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، گرد‌هم‌آیی تمام کسانی که از ابتدای مرکز تاکنون با مرکز مرتبط بوده و تقدیر و تشکر از اساتید، مربیان و مبلغان برتری است که از ابتدا با ما همکاری داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: برای تمامی دوستان، حتی دوستانی که دیگر با ما مرتبط نیستند یا در قم حضور ندارند دعوت نامه ارسال شده است.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: در کنار این همایش،‌ نمایشگاهی از آخرین دستاوردها و گزارشی از آخرین کار‌های انجام شده از سوی این مرکز به دوستان ارائه خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، تأکید کرد: نمایش فیلم بچه های بهشت، کاری از این مرکز برای جشنواره فیلم رشد، از دیگر برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: در این همایش، موعدی برای گردهمایی سالانه دوستان تعیین خواهد شد، تا دوستان در آن موعد مقرر، برای شرکت در همایش سالانه هادیان معرفت حضور پیدا کنند