تبیان، دستیار زندگی
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش موثر آیت الله جوادی آملی در خطبه های نماز جمعه گفت: امیدواریم ایشان هر از چندگاهی سنگر نماز جمعه را از فیض وجودشان بهره مند نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله جوادی آملی سنگر نماز جمعه را  بی نصیب نگذارند
کعبی

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش موثر آیت الله جوادی آملی در خطبه های نماز جمعه گفت: امیدواریم ایشان هر از چندگاهی سنگر نماز جمعه را از فیض وجودشان بهره مند نمایند.

آیت الله عباس کعبی در گفت و گو با  خبرگزاری رسا، ضمن قدردانی و تشکر از اقدام خبرگزاری رسا مبنی بر انجام مصاحبه با برخی از شخصیت ها و فرهیختگان حوزه علمیه در خصوص تجلیل از مقام والای حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: بحمدالله ایشان هم در عرصه های نظری و هم در عرصه های علمی برای حوزویان ، دانشگاهیان و دیگر اقشار جامعه به عنوان یک عالم ربانی و متفکر بزرگ اسلامی شناخته شده هستند.

وی بیان داشت: خطبه های نماز جمعه آیت الله جوادی آملی در واقع تشکیل دهنده معارف فکری و معارف ولایت و معارف انقلاب و نظام است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: ایشان به رغم کسالت و کثرت مشاغل مدت طولانی را وقت گذاشته و در خطبه های نماز جمعه مردم را مستفیض نمودند.

آیت الله کعبی همچنین در ادامه با اشاره به خطبه های ارزشمند نماز جمعه آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: امیدواریم ایشان هر از چند گاهی سنگر نماز جمعه را از فیض وجودشان بهره مند کنند.

وی اظهار داشت: بزرگان نظام و حوزه علمیه نیز باید از آیت الله جوادی آملی بخواهند تا برخی اوقات در سنگر امامت جمعه به ایراد سخن بپردازند.

آیت الله کعبی در ادامه با اشاره به جایگاه والای آیت الله جوادی در انقلاب خاطر نشان کرد: ایشان در هر جایگاهی قطعا مدافع نظام ، انقلاب و حریم ولایت بوده ، هستند و خواهند بود.

وی گفت: آیت الله جوادی آملی از سوی امام راحل جهت ابلاغ پیام به گورباچف مامور شده بودند که این موضوع نشانگر جایگاه والای ایشان نزد بنیانگذار کبیر انقلاب است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: آیت الله جوادی آملی همین جایگاه را نزد مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان حوزه دارند.

وی در پایان گفت: زبان ها از قدردانی از این استاد فرزانه و بزرگ حوزه علمیه قاصر است.