تبیان، دستیار زندگی
باشگاه هنرمندان جوان وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه هنری، به مناسبت تقارن شب یلدا با دهه اول محرم فراخوان مسابقه ادبی «یلدای خون» را منتشر كرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مسابقه «یلدای خون» منتشر شد

فراخوان مسابقه «یلدای خون» منتشر شد

خبرگزاری فارس: باشگاه هنرمندان جوان وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه هنری، به مناسبت تقارن شب یلدا با دهه اول محرم فراخوان مسابقه ادبی «یلدای خون» را منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این مسابقه در سه بخش «داستان كوتاه»، «شعر»، «پیامك» برگزار می شود و هنرمندان علاقه مند به شركت در آن می توانند آثار خود را در بخش های یاد شده به صورت مستقیم به دبیرخانه این مسابقه در معاونت آموزشی حوزه هنری و یا از طریق رایانامه به باشگاه هنرمندان جوان ارسال كنند.

همچنین در فراخوان، شرایط شركت در هر بخش به شرح زیر اعلام شده است:

  1. - در بخش داستان كوتاه، هر هنرمند مجاز به ارسال حداكثر 3 اثر و هر اثر حداكثر در دو صفحه A4 است كه باید در قالب WORD2003 و با فونت Tahoma و به اندازه 12 باشد.
  2. - در بخش شعر نیز هر هنرمند تنها با حداكثر 3 اثر و هر اثر در حداكثر سه صفحه A4 در مسابقه شركت كند كه مشخصات تایپی آن همانند بخش داستان كوتاه است.
  3. - در بخش پیامك علاقه مندان تنها مجاز به ارسال یك پیامك هستند كه باید به حداكثر 210 كاراكتر فارسی محدود شود و دبیرخانه به متون غیر فارسی ترتیب اثر نخواهد داد.

فراخوان مسابق «یلدای خون» مهلت ارسال آثار در بخش پیامك را 21 آذر و دو بخش شعر و داستان كوتاه را تا تاریخ 10 دی اعلام كرده است كه علاقه مندان با مراجعه به آدرس اینترنتی باشگاه به نشانی festival@bashgahonar.ir و یا آدرس پستی باشگاه به نشانی تقاطع حافظ و سمیه، حوزه هنری، طبقه دوم، معاونت آموزشی و پژوهشی، باشگاه هنرمندان جوان ، آثار خود را اریه كنند.

ضمیمه كپی شناسنامه به آثارارسالی به منظور شركت در مسابقه الزامی است.

خبرگزاری فارس

تنظیم : بخش ادبیات تبیان