تبیان، دستیار زندگی
سازمان لیگ فوتبال علیرغم مخالفت پرسپولیس با برگزاری بدون تماشاگر دیدار هفته هفدهم این تیم با سپاهان ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس-سپاهان بدون تماشاگر ؟

پرسپولیس - سپاهان بدون تماشاگر

سازمان لیگ فوتبال علیرغم مخالفت پرسپولیس با برگزاری بدون تماشاگر دیدار هفته هفدهم این تیم با سپاهان در نامه‌ای به اداره‌ی كل تربیت‌بدنی استان اصفهان با برگزاری بدون تماشاگر این دیدار موافقت ‌كرده است.

در نامه‌ای سازمان لیگ آمده است: "عطف نامه به شماره ‌٦٢م/ ‌١١٥٠ مورخ ‌٣/ ‌٩ /‌٨٨ منضم به مصوبه تامین شورای تامین شهرستان لنجان مبنی بر تعویق دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر در‌٧ آذر ‌٨٨ ضمن تشكر و سپاسگذاری و همكاری اعضای محترم شورای تامین آن شهرستان در امر برگزاری مسابقات به استحضار می‌رساند با عنایت به برنامه زمان‌بندی شده مسابقات و كمبود وقت به منظور هر اقدام مقتضی مزید بر امتنان خواهد بود چنانچه ترتیبی اتخاذ نماید تا مسابقه انشاءالله طبق برنامه برگزار شود. قبلا از مساعدت و همكاری شورای تامین و دست‌اندركاران به ویژه عوامل اجرایی،‌انتظامی، امنیتی صمیمانه تشكر می‌نمایم".

در بخش دیگری از این نامه تاكید شده است:" در صورت تامین نشدن شرایط تامینی مسابقه با برگزاری مسابقه در همان زمان اعلام شده و بدون حضور تماشاگر موافقت می‌شود".

سپاهان - پرسپولیس بدون تماشاگر

هم‌چنین عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ در گفت‌وگویی در این باره گفت: سپاهان میزبان این دیدار است و در صورت توافق میزبان برای برگزاری بازی بدون تماشاگر، مشكل اجرایی برای برگزاری این دیدار آن هم بدون حضور تماشاگر نخواهیم داشت.

این در حالی است كه باشگاه پرسپولیس در پاسخ به استعلام سازمان لیگ برای برگزاری بدون تماشاگر دیدار روز شنبه، پیش از این اعلام كرده بود كه در صورت برگزاری بدون تماشاگر حاضر به بازی نیست. پرسپولیس هم‌چنین پیشنهاد كرده بود كه این دیدار در پایان هفته بیست‌وچهارم برگزار شود.

عزیزمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا این پیشنهاد پرسپولیس را نیز منتفی دانست و اعلام كرد كه بر اساس برنامه‌ریزی امكان جابجایی این بازی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز در واکنش به موافقت سازمان لیگ با برگزاری بدون تماشاگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس تهران از هفته‌ی هفدهم لیگ برتر با این تصمیم مخالفت کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید ترس مسئولان از حضور تماشاگران در دیدار های حساس باعث برگزار شدن دیدار بدون تماشاگر خواهد شد یا خیر ؟

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری