تبیان، دستیار زندگی
دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی از اول تا سوم نوروز 84 میزبان تمامی علاقه‌مندان به حفظ و احیای سنت‌های دیرینه و زیبای ایران زمین است. میراث خبر- «مجید مهدوی»، مسئول برگزاری جشنواره هفت‌سین ایرانی با بیان این خبر از اهدای هدای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفت‌سین‌های خود را برای رقابت آماده كنید


دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی از اول تا سوم نوروز 84 میزبان تمامی علاقه‌مندان به حفظ و احیای سنت‌های دیرینه و زیبای ایران زمین است.

میراث خبر- «مجید مهدوی»، مسئول برگزاری جشنواره هفت‌سین ایرانی با بیان این خبر از اهدای هدایای نفیس و سفرهای زیارتی به برگزیدگان خبر داد و افزود: «اولویت‌های موضوعی دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی مفاهیم ارزشی به ویژه انتظار، شهادت، محبت، خانواده، طبیعت دوستی و گذشت است.»

وی گفت: «سال گذشته نخستین جشنواره هفت‌سین در سطح فرهنگسراها برگزار و با استقبال خوبی روبه‌رو شد و امسال فضای وسیعی در محل مؤسسه فرهنگ شهر برای برگزاری جشنواره و رقابت هفت‌سین‌ها در نظر گرفته شده است.»

مهدوی‌ شركت تمامی سنین را در این جشنواره آزاد اعلام و از عموم دعوت كرد برای ثبت نام با شماره تلفن‌های 7 - 5166953 تماس بگیرند.

وی افزود: «برنامه گشایش جشنواره هنگام تحویل سال به طور زنده از شبكه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.»

مهدوی گفت: «دومین جشنواره هفت‌سین از اول تا سوم فروردین 83 در محل مؤسسه فرهنگ شهر واقع در ضلع جنوبی پارك شهر، خیابان بهشت، كوچه فضل‌الله نوری جهت بازدید عمومی دایر است.»