تبیان، دستیار زندگی
وتسال شد یك مربی برزیلی در راس تیم ملی پهلوان: تصمیم‌ گیرنده‌ی نهایی سرمربی است یك مربی برزیلی هدایت تیم ملی فوتسال كشورمان را بر عهده می‌گیرد. پس از كسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتسال در جام جهانی چین تایپه سازمان تربیت بدنی و ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فر مدیر فنی تیم ملی فوتسال شد

یك مربی برزیلی در راس تیم ملی
پهلوان: تصمیم‌ گیرنده‌ی نهایی سرمربی است

یك مربی برزیلی هدایت تیم ملی فوتسال كشورمان را بر عهده می‌گیرد.

پس از كسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتسال در جام جهانی چین تایپه سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال بر استفاده از دانش مربی خارجی در تیم ملی تاكید كردند كه بر این اساس یك مربی برزیلی و یك بدنساز برزیلی هدایت تیم ملی را در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا بر عهده خواهند گرفت.

همچنین محمد حسن انصاری فر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال كشورمان از این پس به عنوان مدیر فنی در تیم ملی فوتسال مشغول به فعالیت خواهد شد.

محمد پهلوان دبیر فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اعلام كرد، صحبت‌های اولیه با این دو مربی برزیلی انجام شده است و برای فعالیت در تیم ملی كشورمان به ایران سفر خواهند كرد.

وی افزود: انصاری فر به عنوان مدیر فنی در كنار تیم ملی حضور خواهد داشت اما تصمیم‌ گیرنده‌ی نهایی سرمربی تیم ملی است. صادق درودگر نیز كماكان در پست خود (مسوول كمیته‌ی فوتسال) به فعالیت ادامه خواهد داد.

دبیر فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به دو رویداد مهم پیش روی تیم ملی فوتسال گفت: طی شش ماه آینده تیم ملی باید در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و مسابقات داخل سالن در تیر ماه شركت كند كه برنامه‌ریزی برای این تیم ضروری است.