تبیان، دستیار زندگی
شكست بایرن مونیخ و صدرنشینی شالكه سرانجام هاشمیان بازی كرد بایرن مونیخ در روزی كه از هاشمیان استفاده كرد، مغلوب شالكه شد تا صدرنشینی را از دست بدهد. با انجام دو دیدار هفته‌ی بیست‌وپنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان پایان یافت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان بازی کرد ، رضایی برد

شكست بایرن مونیخ و صدرنشینی شالكه

سرانجام هاشمیان بازی كرد

بایرن مونیخ در روزی كه از هاشمیان استفاده كرد، مغلوب شالكه شد تا صدرنشینی را از دست بدهد.

با انجام دو دیدار هفته‌ی بیست‌وپنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان پایان یافت كه در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم بالای جدولی بایرن مونیخ و شالكه به مصاف هم رفتند كه شالكه با تك گل لینكون در دقیقه‌ی 69 تنها نماینده‌ی آلمان در لیگ قهرمانان را شكست داد تا با 53 امتیاز، صدرنشینی را موقتا از رقیب قدرتمند خود بگیرد و بایرن با 50 امتیاز در مكان دوم قرار گیرد. اما در این دیدار وحید هاشمیان پس از هفته‌ها در بوندس‌لیگا بازی كرد. وی در دقیقه‌ی 73 به جای سالی حمیدزیچ وارد زمین شد اما نتوانست از شكست تیمش جلوگیری كند.

در دیگر دیدار شب گذشته، اشتوتگارت با دو گل میسنر دورتموند را در وست فالن مغلوب كرد تا با 45 امتیاز به رده‌ی سوم جدول صعود كند.

پیروزی دشوار میلان و یوونتوس

ناكامی ناكامورا برابر رحمان رضایی

میلان و یوونتوس با پیروزی برابر حریفان خود همچنان به رقابت در صدر جدول ادامه می‌دهند.

یوونتوس در زمین كیه‌وو روز دشواری را پشت سر گذاشت و با تك گل اولیورا در دقیقه‌ی 87 میزبان سخت‌كوش خود را شكست داد تا از رقابت در صدر جدول عقب نماند. میلان نیز با تك گل دقیقه‌ی 66 كاكا سامپدوریا را مغلوب كرد. میلان و یوونتوس با این پیروزی‌ها همچنان با 63 امتیاز در صدر جدول قرار دارند كه تفاضل گل میلان بهتر از رقیب خود است.

در سایر دیدارها، كالیاری با سه گل رم را مغلوب كرد كه زولای كهنه‌ كار زننده‌ی گل اول تیمش بود. مسینا نیز كه رحمان رضایی را همانند دیدارهای گذشته در تركیب خود داشت. با دو گل رجینا را مغلوب كرد. در این دیدار ناكورای ژاپنی كه برابر رحمان رضایی قرار گرفته بود، نتوانست از پس مدافع ایرانی برآید. همچنین اودنیزه در زمین پالرمو به پیروزی جالب 5 بر یك دست یافت.

شكست رئال مادرید و فاصله‌ی 11 امتیازی با بارسلونا

در هفته‌ی بیست‌وهشتم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا رئال مادرید با شكست دیگری مواجه شد.

در رقابت‌های این هفته لالیگا رئال مادرید كه پس از شكست برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و حذف از این مسابقات حال و روز خوبی نداشت، در زمین گتافه 2 بر یك مغلوب شد تا ستاره‌های رئال مادرید روز به روز كم فروغ‌تر جلوه كنند. سولاری زننده‌ی تنها گل رئال در دقیقه‌ی نود این دیدار بود.

همچنین در دیگر دیدار حساس این هفته اتلتیكو مادرید با تك گل تورس والنسیا را مغلوب كرد. ویارئال نیز با پیروزی چهار بر یك برابر اسپانیول در رده‌ی سوم قرا رگرفت. دیه‌گو فورلان، سورین، ركلمه و فیگروا گلزنان ویارئال در این دیدار بودند.

در جدول رده‌بندی، بارسلونا كه دو بر صفر بیلبائو را شكست داده بود 65 امتیازی است، رئال مادرید با 11 امتیاز اختلاف در رده‌ی دوم قرار دارد ویارئال 47 امتیازی سوم است.