تبیان، دستیار زندگی
با تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو و با مشاركت آژانس فرهنگ و سینمای وزارت فرهنگ و رسانه‌های گروهی و اتحادیه سینماگران فدارسیون روسیه، هفته فیلم ایران با عنوان«مروری بر آثار مجید مجیدی» برگزار خواهد شد. به گز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرور فیلم های مجید مجیدی


با تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو و با مشاركت آژانس فرهنگ و سینمای وزارت فرهنگ و رسانه‌های گروهی و اتحادیه سینماگران فدارسیون روسیه، هفته فیلم ایران با عنوان«مروری بر آثار مجید مجیدی» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- در هفته فیلم ایران كه از 5 لغایت 9 فروردین در خانه سینماگران روسیه برگزارخواهد شد ، 4 فیلم بلند « بچه‌های آسمان »،« باران »،« رنگ خدا » ،«پدر» و دو فیلم كوتاه«آخرین آبادی» و «خدامی‌آید» با حضور كارگردان ایرانی، مجید مجیدی به نمایش در می‌آید.

مراسم گشایش هفته فیلم ایران با حضور مقامات و شخصیت های برجسته ایران و روسیه در ساعت 19 روز جمعه 5 فروردین 84 در سالن یك هزار نفری خانه سینماگران برگزار خواهد شد .

علاوه بر این، كنفرانس مطبوعاتی سینمای ایران با حضور مجید مجیدی و خبرنگاران رسانه‌ها گروهی در ساعت 5 بعدازظهر روز جمعه 5فروردین در محل خانه سینماگران مسكو برگزار خواهد شد .

كارگاه نقد سینمای ایران نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است كه در دانشگاه سینمای مسكو با حضور مجیدی تشكیل خواهد شد .

پس از مسكو «سن پترزبورگ»دومین شهر روسیه میزبان هفته فیلم ایران خواهد بود كه با همكاری استانداری سن پترزبورگ از فروردین 84 در سالن بزرگ موزه ارمیتاژ كه از مجلل ترین تالارهای نمایشی روسیه محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد.