تبیان، دستیار زندگی
ى پاس پلیس علیه پلیس پلیس عراق- پاس، امروز ساعت 16/30 در امان روز سخت در انتظار دفاع پاس اگر گل دقیقه 91 جواد نكونام نبود قطعاً پاسى ها امروز با استرس زیادى به زمین مى رفتند اما آنها خیلى خوش شانس بودند كه مدافع حریف آن هند ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار با الشرطه، گام دوم آسیایى پاس

پلیس علیه پلیس

پلیس عراق- پاس، امروز ساعت 16/30 در امان

روز سخت در انتظار دفاع پاس

اگر گل دقیقه 91 جواد نكونام نبود قطعاً پاسى ها امروز با استرس زیادى به زمین مى رفتند اما آنها خیلى خوش شانس بودند كه مدافع حریف آن هند بچه گانه را انجام داد و گل «فرانك دى بوئر» را بى ثمر كرد. البته اگر بازیها به صورت حذفى برگزار مى شد نتیجه 2- یك براى الریان ایده آل بود اما چون بازیها گروهى است گل هاى زده مگر در شرایط خاص تأثیر زیادى ندارد. اینجا فقط امتیاز مهم است كه پاس هر سه امتیاز را گرفت تا تنها به خاطر تفاضل گل در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و با آرامش بیشترى به بازى امروز پاى بگذارد. آنها با تیمى بازى دارند كه شرایطش كاملاً عكس خودشان است. پلیس عراق در بازى اولش به السالمیه كویت باخته تا به عنوان قعرنشین این گروه بازى دومش را انجام دهد. پلیس كه جزو تیم هاى قدیمى و مطرح عراق است در كویت یك- سه باخت تا نشان دهد فوتبال باشگاهى عراق بعد از جنگ هنوز از شرایط بحرانى خارج نشده وگرنه پلیس تیمى نیست كه از السالمیه سه گل بخورد. این تیم بارها در جام باشگاه هاى آسیا حضور داشته و حتى در دهه ?? با همین تیم پاس هم بازى كرده است و سابقه خیلى خوبى دارد اما تعطیلى یكى دو ساله لیگ عراق و تحولات سیاسى این كشور آنها را هم تحت تأثیر قرار داده است.

به هر حال تیم پلیس كه مثل پاس یك تیم نظامى است در زمان رژیم گذشته عراق بیش از سایر تیم هاى این كشور مورد توجه سیاستمداران بود و نه تنها ملى پوش زیادى داشت بلكه از امكانات مالى خوبى هم بهره مند بود اما الان شرایط با گذشته كاملاً فرق مى كند. یكى دو سال تعطیلى لیگ عراق به خاطر جنگ باعث شد مسؤولان فوتبال این كشور بدون انجام مسابقات تیم هاى الزوراء و پلیس را به AFC معرفى كنند و اوضاع مالى و انسانى آنها هم زیاد خوب نیست. آنها حتى از این امتیاز هم برخوردار نیستند كه در كشور خودشان بازیهاى خانگى شان را انجام دهند و این بازى در امان پایتخت اردن برگزار مى شود. این بهترین امتیاز براى تیم پاس است كه بتواند در همین شروع مسابقات صعودش را تا اندازه یى تضمین كند. البته این نكته را هم نباید نادیده گرفت كه تیم پلیس با 23گل زده در یكى از گروه هاى چهارگانه لیگ فعلى عراق دوم است كه این نشان مى دهد خط حمله خیلى خوبى دارد. این در حالى است كه بزرگ ترین مشكل این روزهاى پاس خط دفاعى اش است كه بعید نیست در بازى امروز حسابى تهدید شود. آیا نماینده ایران مى تواند سه امتیاز این بازى را هم بگیرد؟

مصطفی دنیزلی:

كار ما فقط بردن است

بازی سختی مقابل پلیس عراق پیش رو داریم، اما با این وجود به كسب نتیجه مطلوب امیدواریم.

مصطفی دنیزلی در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایپناضمن بیان مطلب فوق تصریح كرد: تمام تیم‌های حاضر در این مرحله مدعی صعود هستند و به همین باید برای صعود باید مقابل حریفان با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی پاس خاطرنشان كرد: ناراحتی من از مسؤولان AFC است. زمین شرایط فوق‌العاده‌ نامناسبی دارد و نمی دانم چگونه اجازه داده شد كه در این زمین بازی انجام شود، این زمین اصلاً كیفیت مناسبی ندارد، با این وجود ما باید به مصاف حریف برویم و فقط به پیروزی فكر كنیم.

دنیزلی در ادامه اظهار داشت: فیلم بازی پلیس عراق مقابل السالمیه كویت را دیده‌ام و از این تیم شناخت كامل دارم، نقاط ضعف و قوت پلیس عراق را بخوبی می‌شناسم و برای پیروزی در این میدان تمام تلاش خود را به كار خواهیم بست.

وی درخصوص شانس صعود پاس اظهار داشت: پیروزی در این میدان می‌تواند ما را به هدفمان نزدیك كند، اما تضمین كننده صعود پاس نیست.

روز آخر تكلیف تیم‌های صعودكننده مشخص خواهد شد، با این وجود در تمام بازی‌ها برای كسب پیروزی به میدان می‌رویم.

كار ما فقط بردن است. پاس برای پیروزی گام به میدان می‌گذارد. برای ما نام حریف مهم نیست.