تبیان، دستیار زندگی
خرس، بزرگ‏ترین جانور گوشتخوار روی زمین است. این جانور انواع مختلفی دارد که بیشتر آنها در مناطق شمالی زندگی می‏کنند. پوشش ضخیم و خزدار بدن خرس‏ها، آنها را از سرما محافظت می‏کند. - بیشتر خرس‏ها بزرگ و قدرتمند با حس بویایی قوی هستند. خرس کودیاک که در آلا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرس بزرگ‏ترین جانور گوشتخوار

خرس

خرس، بزرگ‏ترین جانور گوشتخوار روی زمین است. این جانور انواع مختلفی دارد که بیشتر آنها در مناطق شمالی زندگی می‏کنند. پوشش ضخیم و خزدار بدن خرس‏ها، آنها را از سرما محافظت می‏کند.

- بیشتر خرس‏ها بزرگ و قدرتمند با حس بویایی قوی هستند. خرس کودیاک که در آلاسکا زندگی می‏کند، بزرگ‏ترین نوع خرس است. وزن این خرس تقریباً 800 کیلو است و وقتی می‏ایستد، قد آن به 4 متر می‏رسد.

دانلود

- در زمستان بعضی از خرس‏ها جای مناسبی را پیدا می‏کنند و به خواب زمستانی فرو می‏روند. خواب زمستانی، بسیار عمیق است و ممکن است چندین هفته طول بکشد. فعالیت‏های حیاتی بدن خرس در طول خواب زمستانی برای کاهش مصرف انرژی، پایین می‏آید.

- در پاییز، خرس‏های سیاه آمریکایی به شکار ماهی آزاد می‏پردازند. آنها دانه گیاهان و عسل هم می‏خورند. این امر سبب افزایش وزن آنها و تامین منابع کافی برای تولید انرژی هنگام خواب زمستانی می‏شود.

نخستین کتاب مرجع من

تنظیم: بخش کودک و نوجوان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.