تبیان، دستیار زندگی
معرفی دوربین G11 از سری پاور شات سونی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوربین G11

g11

کت کانن  در آگوست 2009  برابر با اواخر مرداد  1388 نمونه کامل شده  دوربین بسیار موفق G10 که سال گذشته به بازار عرضه و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد را معرفی کرده است .در مقایسه سنسور  10 مگاپیکسلی این دوربین جایگزین بسیار مناسبی برای سنسور 14.7 مگاپیکسلی G10  بشمار می رود ولی لنز آن همان لنز 28-140 میلی متری مجهز به لرزشگیر تصویر  بوده و یکی دیگر از مشخصه های مهم G11 تجهیز آن به نمایشگر 2.8 LCD گردان و خروجی HDMI می باشد.

دوربین g11

برای عکاسانی که نیاز دارند تا توسط دوربینی کوچک و جمع و جور تصاویری با بهترین کیفیت را ثبت کنند سری مدل های G بخوبی پاسخ گوی این نیاز می باشد. گاهی اوقات در بعضی از شرایط و مکانها نمی توان دوربین های پر حجم SLR را حمل کرد و در عین حال نیاز است تا تصاویر با بهترین کیفیت ثبت شوند و همچنین سرعت در عکاسی و حمل آسان دوربین  اهمیت بیشتری پیدا می کند در این شرایط دوربین های سری G کانن بهترین انتخاب  بشمار می رود.

دوربین g11

عکاسی با دوربین G11 مزایای بسیاری دارد.سنسور این دوربین که به سیستم ضد نویز مجهز شده در کنار  پردازشگر پر قدرتDigic 4  امکان ثبت تصاویر با کیفیتی بهتر را فراهم کرده است و در مقایسه با G10 میزان نویز تصویر تا حد قابل توجهی پایین آمده است.

از دیگر مشخصات G11 می توان به تکنولوژی i-contrast برای محیط های ناهموار از نظر نوری و امکان عکاسی با حساسیت سنسور 12800 در محیط های کم نور بدون نیاز به استفاده از فلاش با بهترین کیفیت اشاره کرد.

منبع : سایت CAMSHOP.IR

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید دوربین Power Shot G11 کلیک کنید.

تنظیم : حاجی محمد علی

برای خرید دوربین های سری POWER SHOT کلیک کنید.

برای خرید دوربین های سری IXUS کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.