تبیان، دستیار زندگی
از کلیه ی متقاضیانی که تا به حال موفق نشده بودند در طرح اشتغال زایی تبیان ثبت نام کنند دعوت می کنیم تا با تکمیل فرم ثبت نام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرحله ی چهارم (آخر) طرح اشتغال زایی تبیان

بازاریابان تبیان

بازاریابان

از کلیه ی متقاضیانی که تا به حال موفق نشده بودند در طرح اشتغال زایی تبیان ثبت نام کنند دعوت می کنیم تا با تکمیل فرم ثبت نام در طرح اشتغال زایی تبیان به جمع دیگر بازاریابان تبیان بپیوندند. برای ثبت نام در این طرح لازم است که عضویت شما در تبیان به تایید نهایی رسیده باشد. در صورتیکه هنوز عضویت شما در تبیان تایید نهایی نشده است، اینجا را کلیک کنید.

از کلیه ی متقاضیانی که تا به حال موفق نشده بودند در طرح اشتغال زایی تبیان ثبت نام کنند دعـوت می کنیم تا با تکـمیل فرم ثبت نام دراین طـرح به جـمع دیگر بازاریابان تبیان بپیوندند.

در صورتیکه شما کاربر تایید نهایی تبیان هستید، پس از ثبت نام با مراجعه به دوره ی توجیهی مجازی بازاریابی و سپس شرکت در آزمون مجازی بازاریابی، در صورت موفقیت در  پاسخ دادن به سوالات آزمون، سیستم بصورت خودکار به شما کد بازاریابی می دهد. پس از دریافت کد بازاریابی با مراجعه به انجمن تخصصی بازاریابان تبیان و مطالعه و مرور کلیه ی مباحث و پاسخ های مطرح شده فعالیت بازاریابی خود را آغاز نمایید.

بازاریابان

ما به همراه تمامی بازاریابان در انجمن بازاریابان تبیان منتظر همکاری شما عزیزان هستیم.


تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان