تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی کیا ملی پوش ایرانی تیم هامبورگ روز گذشته گل چهارم هامبورگ را وارد دروازه آرمنیا بیله فلد کرد تا سهم عمده ای در پیروزی تیمش داشته باشد.  گلزنی هافبک - مهاجم هامبورگ در این دیدار روی سایت های مختلف اینترنتی بازتاب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب گلزنی مهدی مهدوی کیا بر روی سایت های اینترنتی


مهدی مهدوی کیا ملی پوش ایرانی تیم هامبورگ روز گذشته گل چهارم هامبورگ را وارد دروازه آرمنیا بیله فلد کرد تا سهم عمده ای در پیروزی تیمش داشته باشد.

گلزنی هافبک - مهاجم هامبورگ در این دیدار روی سایت های مختلف اینترنتی بازتاب خوبی داشته است. سایت اینترنتی " اسپورتینگ لایف" پیرامون این دیدارگزارش داد : مهدوی کیا موفق شد در بازی با بیله فلد گل چهارم این دیدار را به ثمر برساند و این باعث نشد که گل دلرون باکلی در دقایق پایانی ، مانع از پیروزی تیم فوتبال هامبورگ شود.

سایت اینترنتی" اسپورتس نت ورک" هم گل مهدوی کیا را عامل پیروزی بر بیله فلد و چهارمی این تیم خواند. خبرگزاری رویترز گزارش داد : مهدی مهدوی کیا پس از اینکه توپی را از بنجامین لاث دریافت کرد ، با شوت خود از میان پای مدافع پیش رو، توپ را در سمت راست دروازه حریف قرار داد.

لازم به ذکر است تیم فوتبال هامبورگ در حال حاضر از 25 دیدار43 امتیاز اندوخته است و چه بسا بتواند در صورت ناکامی و نتیجه گرفتن سایر تیم های صاحب نام بوندس لیگا به عنوان قهرمانی در این فصل از رقابت ها دست پیدا کند.