تبیان، دستیار زندگی
اعضاء تشکل های سازمان دانش آموزی شهر تهران از امکانات شهرداری رایگان بهره مند می شوند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان دانش آموزی و امکانات شهرداری

رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران از راه اندازی خانه های فرهنگی و هنری در مدارس شهر تهران خبرداد.

علی اکپر صفرپور

علی اکبر صفرپور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان دانش آموزی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به منظور اجرا و تحقق سیاست ها و اهداف کلان هر دو سازمان برای ایجاد زمینه و بستر تعالی و بالندگی روز افزون دانش آموزان در قالب اتخاذ تدابیر و راهبردهای مشترک به ویژه تاسیس باشگاه فرهنگی دانش آموز شهر تهران خبرداد.

وی در ادامه اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانش آموزان تهرانی با برخورداری از تسهیلات ویژه می توانند از امکانات آموزشی و تفریحی سازمان فرهنگی هنری شهرداری بهره مند شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به تک شیفته بودن بسیاری از مدارس شهر تهران تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه فضا ها و امکانات این مدارس که بعد از تعطیلی دانش آموزان بلااستفاده است، به منظور ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانش آموزان در اختیار سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن به همت سازمان دانش آموزی شهر تهران خبرداد و گفت: این محافل به صورت هفتگی و با حضور 200 دانش آموز از مناطق مختلف شهر تهران برگزار خواهد شد.

صفر پور همچنین از بازبینی نهایی فیلم سینمایی « تا حضور» در شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی خبرداد و اظهار داشت: این فیلم سینمایی به همت سازمان دانش آموزی و با موضوع عمره دانش آموزی ساخته شده است که به زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

منبع

خبرگزاری پانا