تبیان، دستیار زندگی
علیرضا واحدی نیکبخت که صبح دیروز با استیل‌آذین قرارداد امضا کرد امیدوار است که در تیم جدیدش به روزهای اوج برسد. او حتی به تیم ملی هم فکر می‌کند و می‌خواهد جزو ملی‌پوشان فوتبال ایران باشد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به خاطر کریمی به استیل آذین آمدم

علیرضا واحدی نیکبخت

علیرضا واحدی نیکبخت که صبح دیروز با استیل‌آذین قرارداد امضا کرد امیدوار است که در تیم جدیدش به روزهای اوج برسد. او حتی به تیم ملی هم فکر می‌کند و می‌خواهد جزو ملی‌پوشان فوتبال ایران باشد.

به نقل از فوتبال ایران نیکبخت که دیروز با استیل‌آذین قرارداد بست در مورد حضورش در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.

در مورد حضورت در استیل‌آذین صحبت کن.

من قبل از شروع فصلم با استیل‌آذین مذاکره کردم ولی به خاطر اینکه از حاشیه‌ها دور باشم ترجیح دادم تهران را ترک کرده و به تراکتورسازی بروم البته مسائلی پیش آمد که حضورم در این تیم منتفی شد و محروم شدم و سرانجام به استیل‌آذین آمدم.

فکر می‌کنی پتانسیل این تیم در چه حدی است؟

به نظر من فوتبال ایران در حال حاضر از حالت دوقطبی خارج شده و شما می‌بینید که ذوب‌آهن و سپاهان هم مدعیان قهرمانی هستند. پس استیل‌آذین هم می‌تواند مدعی باشد.

فکر نمی‌کنی هواداران پرسپولیس از حضور تو در استیل‌آذین ناراحت باشند؟

متاسفانه عباس انصاری‌فرد لیست پرسپولیس را پر کرده بود و من نمی‌توانستم تا آخر فصل بیرون بمانم. باید یک تیم را انتخاب می‌کردم و خوشحالم که به استیل‌آذین آمدم.

نیکبخت و مهریزی مدیر عامل استیل آذین

علی کریمی همیشه از بازی کردن مقابل پرسپولیس احساس خوبی نداشته است و هنگامی که مقابل این تیم قرار گرفت نشان داد که سورپرایزش برای هواداران چه چیزی است. آیا تو هم برای هواداران پرسپولیس سورپرایزداری؟

من از بازی کردن در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و خیلی سخت است که مقابل این تیم بازی کنم البته اول باید آماده شوم و بعد به بازی کردن فکر کنم. من هم برای هواداران پرسپولیس سورپرایز دارم.

از اینکه در کنار کریمی بازی می‌کنی چه حسی داری؟

من افتخار می‌کنم که در کنار فوتبالیست بزرگی مثل کریمی بازی می‌کنم و یکی از دلایل حضورم در استیل آذین خود علی کریمی است. من کار سختی در استیل‌آذین دارم و این نکته را به خوبی می‌دانم که یک فوتبالیست جوان حتی با چند درصد اختلاف می‌تواند جای مرا بگیرد. من به همه چیز از جمله نیمکت‌نشینی فکر کرده‌ام و باید تلاشم را دوچندان کنم.

واحدی نیکبخت

غیر از استیل‌آذین پیشنهاد دیگری داشتی؟

بله چند پیشنهاد داشتم که پیکان یکی از آنها بود.

فکر می‌کردی در نهایت از پرسپولیس جدا شوی؟

بازی با بنیادکار آخرین دیداری بود که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم. من آن زمان می‌دانستم که باید بروم چون انصاری‌فرد مشکلات شخصی را با مسائل فوتبالی قاطی می‌کرد.

می‌گویند برای آمدن به استیل‌آذین، حمید استیلی شرط و شروط‌هایی را برای تو گذاشته است. این موضوع صحت دارد؟

هر باشگاه قوانین خاص خودش را دارد ولی استیلی هیچ شرط و شروطی برای من تعیین نکرده است. استیلی یک سال مربی من بوده و در تیم ملی هم در کنارش بوده‌ام و هیچ مشکلی با او ندارم.

هنوز هم به تیم ملی فکر می‌کنی؟

بله. من اگر در استیل‌آذین خوب بازی کنم به طور حتم به تیم ملی هم دعوت می‌شوم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری