تبیان، دستیار زندگی
انگهو سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین شد ونگر: آرسنال برای قهرمانی در اروپا كامل نیست كیگان از منچستر سیتی جدا شد بازیكنان رئال ناامید و سرخورده رائول: لحظات دشواری را تجربه می‌كنیم ناكامی در دیدار برگشت مرحله‌ی حذفی لیگ قهرما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیكنان رئال ناامید و سرخورده

ژا گوانگهو سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین شد
ونگر: آرسنال برای قهرمانی در اروپا كامل نیست
كیگان از منچستر سیتی جدا شد


بازیكنان رئال ناامید و سرخورده

رائول: لحظات دشواری را تجربه می‌كنیم

ناكامی در دیدار برگشت مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس بازیكنان رئال مادرید را ناامید و سرخورده كرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال در دیدار رفت در خانه یك بر صفر برابر نماینده‌ی ایتالیا پیروز شده بود، اما در دل آلپی تورین نمایش خوبی نداشت و با گل‌های ترزه‌گه و مارچلو زالایتا در وقت‌های اضافی به زانو درآمد. رائول، كاپیتان رئال پس از پایان دیدار گفت:« با هیچ كلمه‌ای نمی‌توان بیان كرد كه تا چه اندازه پس از این شكست ناامید هستیم. از تمام توانمان استفاده كردیم اما حتی نتوانستیم یك گل بزنیم. لحظات دشواری را به همراه هواداران تجربه می‌كنیم.»

دیوید بكام هم مانند سایر بازیكنان گروه واندرلی لوگزامبورگو سرخورده است مرد انگلیسی خط میانی رئال در این باره گفت:« نمی‌دانم چه كار اشتباهی انجام دادیم كه آنها ما را از جام كنار زدند. یووه تیم بزرگی است اما ما هم این چنین هستیم. میان نمایش آنها و عملكرد رئال تفاوت فراوانی وجود نداشت. تنها نمی‌توانم بگوییم چرا ناكام شدیم. ضربه بزرگی بود، اما بدون قهرمانی قراردادم را با رئال به پایان نمی‌برم. دو سال دیگر مانده است و می‌خواهم جایی را به چنگ بیاورم.»

توماس گراوسن یكی از اندك بازیكنان خوب روز بد رئال پس از پایان دیدار به خبرنگاران گفت:« ناراحت و غمگین هستم. بدشانس بودیم. تفاوت ما با یوونتوس این بود كه آنها از فرصت‌ها استفاده كردند.»

تنها رونالدو كه برای درگیری با آلوسیو تاكیناردی اخراج شد امیدوارانه حرف می‌زند:« چند فرصت مناسب به دست آوردم اما نتوانستم از آنها استفاده كنم. اكنون باید این شكست را پشت سر بگذاریم و به دنبال راه حلی برای مشكلاتمان باشیم.»

ژا گوانگهو سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین شد

ژا گوانگهو به طور رسمی، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال چین برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرانجام پس از اخراج سال گذشته آری‌هان، چینی‌ها جانشین مربی هلندی را انتخاب كردند.

دونگ هوآ سخنگوی روابط عمومی اتحادیه فوتبال چین CFA در این باره گفت:« زمان طولانی برای انتخاب داشتیم. «ژا» را انتخاب كردیم چرا كه بهترین گزینه بود. CFA برای انتخاب مربی تیم ملی معیارهای محدودی دارد. مجبور نبودیم كه سرمربی چین را انتخاب كنیم اما ژا فرد مناسبی بود.»

سال گذشته ژا گوانگهو تیم جیانلیبائو را به قهرمانی سوپر لیگ چین رسانده بود.

مربی جدید در دیدارهای دوستانه بیست و ششم مارس برابر اسپانیا و سه روز پس از آن برابر جمهوری ایرلند، روی نیمكت تیم ملی چین می‌نشیند.

ونگر:

آرسنال برای قهرمانی در اروپا كامل نیست

آرسن ونگر با وجود ستایش از مردانش اعتراف كرد آرسنال هرگز نمی‌تواند با چنین داشته‌هایی در اروپا قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قهرمان فصل پیش لیگ برتر انگلستان چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست شكست سنگین دیدار رفت را جبران كند و به سنت تاریخ با جام خداحافظی كرد.

آرسنال بازیكنان توانمندی مانند آنری، پیرس‌ و ویرا دارد، اما شاید ضعف خط دفاعی آنها را از قهرمانی در قاره‌ی سبز دور كرد.

ونگر پس از پایان دیدار برابر بایرن در هایبری گفت:« اكنون اظهار نظر در مورد بازسازی تركیب كنونی آرسنال دشوار است. از بازیكنانم انتقاد نمی‌كنم چرا كه آنها سال‌ها عملكرد منظم و پایداری داشته‌اند. ما برای قهرمانی در اروپا به اندازه‌ی كافی قدرتمند نیستیم. نمی‌توانم بگویم این ادعا حقیقت ندارد چرا كه هرگز جامی را در قاره‌ به دست نیاورده‌ایم. آیا فكر می‌كنید رازی وجود دارد؟ در این باشگاه ما در اروپا قهرمان نشده‌ایم، اما به سایر تیم‌های اروپایی نگاه كنید، بارسلونا باشگاه بزرگی است، اما آنها تنها یك بار در تاریخ‌شان قهرمان شده‌اند. آرسنال بازیكنان خوبی دارد اما آنها برای فتح لیگ قهرمانان كامل نیستند. روی نیمكت ننشسته‌ام كه هر فصل را بدون جام قهرمانی به پایان ببرم. این ناكامی‌ها ناامید كننده است.»

كیگان از منچستر سیتی جدا شد

تلاش‌های تكراری بی‌سرانجام!

شبكه‌ی پنج رادیو BBC از جدایی كوین كیگان از منچستر سیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش بینی می‌شود «استوارت پیرس» دستیار كیگان رهبر موقت آبی‌های شهر منچستر باشد. كوین كیگان، بیست و چهارم می 2001، سرمربی سیتی شد. قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی انگلستان تا پایان فصل آینده اعتبار داشت. منچستر سیتی دوشنبه گذشته شكست یك بر صفر برابر بولتون را پذیرفت، شكستی كه سبب پایین رفتن این تیم به جایگاه دوازدهم لیگ برتر شد.

فصلی سرشار از ناكامی برای تیم‌های شهر منچستر! پس از كنار رفتن یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا، اكنون سیتی هم برای رسیدن به رقابت‌های فصل آینده اروپا شانسی ندارد. پس از شكست برابر بولتون، كیگان گفت:« ما تاریخی از هدر دادن فرصت‌های خوبی داشته‌ایم! می‌توانستیم به رقابت‌های اروپایی برسیم. اما بار دیگر موفق نشدیم. این هفتمین یا هشتمین باری بود كه می‌توانستیم برای باشگاه كاری انجام بدهیم كه نشد.»

سرمربی پیشین فولام و نیوكاسل ابتدای مارس از علاقه‌اش برای ترك باشگاه خبر داده بود.

او در این باره گفته بود:« تا پایان قراردادم نمی‌مانم آنهایی كه من را می‌شناسند می‌دانند چه می‌گویم!»